AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Iom at den er så dempende. Anonymkode: 35b7a...d6a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jepp det er grusomt Anonymkode: b78f2...e87 0 Siter
Glitter Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg er like flat og minikkløs etter seponering av Litium. Men for noen kan den sikkert gjøre det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jepp det er grusomt Anonymkode: b78f2...e87 Hvor lenge har du brukt medisinen? Anonymkode: 35b7a...d6a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor lenge har du brukt medisinen? Anonymkode: 35b7a...d6a Tre år Anonymkode: b78f2...e87 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ja. Er veldig flat. Har null lyst på å gjøre noe som jeg tidligere syntes var gøy. Anonymkode: 1dbd2...61d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har vært svært mimikkløs i flere år. Det kom seg litt da jeg startet opp på Lamictal. Anonymkode: 35b7a...d6a 0 Siter
Sokk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har ikke opplevd dette på litium. Kanskje hvis man tar veldig høy dose? I tillegg er det flere sykdommer som kan gjøre en flat og mimikkløs, f.eks schizofreni eller Parkinson. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sokk skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke opplevd dette på litium. Kanskje hvis man tar veldig høy dose? I tillegg er det flere sykdommer som kan gjøre en flat og mimikkløs, f.eks schizofreni eller Parkinson. Jeg tar litt over 200 mg dose. Tror det er lavt? Anonymkode: 35b7a...d6a 0 Siter
Sokk Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tar litt over 200 mg dose. Tror det er lavt? Anonymkode: 35b7a...d6a Antall mg har ikke så mye å si, man må se på serumkonsentrasjonen. Jeg tar f.eks 166 mg om kvelden, ingenting om morgenen, og jeg får serumkonsentrasjon på 0,8 12 timer etter siste dose. Jeg tenker at hvis man har mange litt uvanlige «bivirkninger» av litium eller andre medisiner, så bør det vurderes om det kanskje skyldes en underliggende sykdom i stedet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Sokk skrev (7 minutter siden): Antall mg har ikke så mye å si, man må se på serumkonsentrasjonen. Jeg tar f.eks 166 mg om kvelden, ingenting om morgenen, og jeg får serumkonsentrasjon på 0,8 12 timer etter siste dose. Jeg tenker at hvis man har mange litt uvanlige «bivirkninger» av litium eller andre medisiner, så bør det vurderes om det kanskje skyldes en underliggende sykdom i stedet. Åja, 0, 87 på siste blodprøve. Mimikkløshet, sterk tretthet, enorm tørste og dertil vannlating. Tror det er veldig vanlig? Anonymkode: 35b7a...d6a 0 Siter
Glitter Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden Ifølge ChatGPT så er ikke mimikkløshet en typisk bivirkning for Litium. Men mange kan oppleve å bli flat av den. Medisinutløst mimikkløshet ser man mer ved antipsykotisk slik som feks Xeplion. Det kan være sykdommen i seg selv som gjør deg mimikkfattig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Glitter skrev (4 minutter siden): Ifølge ChatGPT så er ikke mimikkløshet en typisk bivirkning for Litium. Men mange kan oppleve å bli flat av den. Medisinutløst mimikkløshet ser man mer ved antipsykotisk slik som feks Xeplion. Det kan være sykdommen i seg selv som gjør deg mimikkfattig. Ja, det kan godt være Anonymkode: 35b7a...d6a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.