AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har den siste tiden merket en endring i meg selv og det er at "skyggen på ryggen" har blitt mye mer stille. Jeg har ikke lenger angst for alt, katastrofe tenker alt og føler meg komfortabel selv om jeg feiler. Jeg mener ikke at jeg har vært deprimert, men har hatt angst og kritisert meg selv noe ekstremt. Kan si jeg nesten har tatt på meg alle verdens synder. Men hørtes dette ut som depresjon. Plutselig mye bedre. Anonymkode: 608b4...899 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Oops ja styggen selvfølgelig ikke skyggen. Anonymkode: 608b4...899 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Tror det er vanlig med styggen på ryggen ved depresjon ja. Bare hør på sangen styggen på ryggen av onkel P og de fjerne slektninger. Den er veldig relaterbar for meg. Den beskriver både angst og depresjon. Jeg er ikke deprimert nå, men har fortsatt styggen på ryggen i stor grad. Det gjør meg destruktiv. Endret 2 timer siden av Glitter 0 Siter
Havfruen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har den siste tiden merket en endring i meg selv og det er at "skyggen på ryggen" har blitt mye mer stille. Jeg har ikke lenger angst for alt, katastrofe tenker alt og føler meg komfortabel selv om jeg feiler. Jeg mener ikke at jeg har vært deprimert, men har hatt angst og kritisert meg selv noe ekstremt. Kan si jeg nesten har tatt på meg alle verdens synder. Men hørtes dette ut som depresjon. Plutselig mye bedre. Anonymkode: 608b4...899 Ja, det er dessverre helt vanlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.