Gå til innhold

Er "skyggen på ryggen" og føle at en har feilet livet en del av normal depresjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den siste tiden merket en endring i meg selv og det er at "skyggen på ryggen" har blitt mye mer stille. 

Jeg har ikke lenger angst for alt, katastrofe tenker alt og føler meg komfortabel selv om jeg feiler. 

Jeg mener ikke at jeg har vært deprimert, men har hatt angst og kritisert meg selv noe ekstremt. Kan si jeg nesten har tatt på meg alle verdens synder. 

Men hørtes dette ut som depresjon. Plutselig mye bedre. 

Anonymkode: 608b4...899

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oops ja styggen selvfølgelig ikke skyggen. 

Skrevet (endret)

Tror det er vanlig med styggen på ryggen ved depresjon ja. Bare hør på sangen styggen på ryggen av onkel P og de fjerne slektninger. Den er veldig relaterbar for meg. 

Den beskriver både angst og depresjon. 

Jeg er ikke deprimert nå, men har fortsatt styggen på ryggen i stor grad. Det gjør meg destruktiv. 

Endret av Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har den siste tiden merket en endring i meg selv og det er at "skyggen på ryggen" har blitt mye mer stille. 

Jeg har ikke lenger angst for alt, katastrofe tenker alt og føler meg komfortabel selv om jeg feiler. 

Jeg mener ikke at jeg har vært deprimert, men har hatt angst og kritisert meg selv noe ekstremt. Kan si jeg nesten har tatt på meg alle verdens synder. 

Men hørtes dette ut som depresjon. Plutselig mye bedre. 

Ja, det er dessverre helt vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...