Gå til innhold

Hotell Praha?


Gjest Reisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke noe svar til deg , men lurte på om du kunne legge inn en liten reiserapport når du kommer tilbake.. Jeg har nemlig bestilt tur i juni.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe svar til deg , men lurte på om du kunne legge inn en liten reiserapport når du kommer tilbake.. Jeg har nemlig bestilt tur i juni.....

Bare du ikke velger Hotel Kafka så... Dårlig standard.. men bare 3minutter til sentrum med trikk da..derfor vi valgte det. Ville bare si at Praha er helt nydelig, god tur! Hotell valget er sikkert ikke så viktig, du kommer neppe til å tilbringe mye tid på hotellet uansett?? Er myyye fint å få med seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tro det eller ei, men jeg kom faktisk hjem fra fire dager i Praha sent i går kveld!

Vi dro på en impulstur og hadde ikke bestilt noe hotell. Vi rakk imidlertid såvidt å søke på "+Hotel +Prague" før vi dro. Da fant vi navnet på et hotel - "Hotel Golf". Så da vi kom ned til Praha tok vi en taxi dit og de hadde ledige rom. Et dobbeltrom koster 2400 tsjekkiske kroner pr. natt hvis man betaler kontant. Det blir ca. 600 norske kroner. Hotellet har tre stjerner.

http://www.hotelsprague.org/golf/

Hotellet er helt greit på alle måter og ligger mellom sentrum og flyplassen. Man må imidlertid ta trikken til sentrum, det tar 20 min. Trikken går imidlertid hvert 4.minutt på dagtid rett utenfor hotellet, og det går nattrikker hele natten tilbake fra sentrum. Man kan eventuelt ta taxi til sentrum, men det lønner seg ikke hverken tidsmessig eller økonomisk. En billett som varer i en time koster ikke mer enn 3 kroner.

Forøvrig er Praha helt nydelig nå med behagelige temperaturer og alt i full blomst!

Ha en god tur, det er all mulig grunn til å glede seg!

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Hva du enn gjør, velg IKKE hotell AB! *ler*

Vi gikk forbi et hotell som vi bestemte at vi skulle bo på neste gang, og det het Hotel Max og ligger sentralt og fint.

Jeg tror at Praha er en sånn by der det lønner seg å bruke litt mer penger på hotellstandard enn man har tenkt på forhånd. Ellers er det som alle andre sier, en vidunderlig by! Jeg reiser gjerne tilbake bare jeg kommer over flyskrekken (reiser heller ikke med buss dit en gang til...) og lommeboka står mer i stil med resten av kroppen. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...