AnonymBruker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Bp2. Kan man bli hypoman når man bruker Litium? Anonymkode: 6d960...8b5 0 Siter
Glitter Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli (endret) Ja, det har jeg vært, men den var mildere og mer kortvarig enn når jeg ikke bruker Litium. Jeg har sluttet på Litium, men går på to antipsykotisk så får neppe noen hypomani. Depresjoner kommer uansett hva jeg gjør. Vet ikke hvor mange symptomer man må ha for å kalle det hypomani. Vil tro økt energinivå og redusert søvnbehov er ganske sentralt. Sikkert også at man har taleflom. Så er det jo noen som feks blir ukritisk med pengebruk, seksualisert adferd, drikker og drar ut på byen og snakker med alle mulige fremmede personer selv om man egentlig er en sjenert person. Økt irritasjon kan også forekomme. Impulsiv utroskap selv om en egentlig elsker kjæresten sin, økt sexlyst, starter nye prosjekter. Endret 9. juli av Glitter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.