AnonymBruker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli For å få enda bedre effekt? Bruker 100 mg nå. Fastlegen sa jeg kunne gå opp til 200 mg om jeg ville. Anonymkode: 4aa74...568 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For å få enda bedre effekt? Bruker 100 mg nå. Fastlegen sa jeg kunne gå opp til 200 mg om jeg ville. Anonymkode: 4aa74...568 Lamictal. Anonymkode: 4aa74...568 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Er det første gang du prøver Lamictal? Rart legen ikke satte deg på det for lenge siden. Anonymkode: a6953...660 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det første gang du prøver Lamictal? Rart legen ikke satte deg på det for lenge siden. Anonymkode: a6953...660 Faktisk prøvde jeg det på sengepost for 4 år siden. Men usikker på i hvilken dose. Hadde null effekt på det tidspunktet, depresjonen var så alvorlig. Anonymkode: 4aa74...568 0 Siter
Vendi Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): For å få enda bedre effekt? Bruker 100 mg nå. Fastlegen sa jeg kunne gå opp til 200 mg om jeg ville. Anonymkode: 4aa74...568 Jeg ville ha gått opp til 200. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Vendi skrev (23 minutter siden): Jeg ville ha gått opp til 200. Du ville det ja? Jeg skal seriøst vurdere det. Anonymkode: 4aa74...568 0 Siter
Vendi Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du ville det ja? Jeg skal seriøst vurdere det. Anonymkode: 4aa74...568 Ja, jeg ville gått opp i dose for å prøve å få enda bedre effekt. Jeg ville ha prøvd å på et vis makse effekten, og få depresjonen ikke bare til å være "bedre", men "bra". Men det er meg som sagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.