AnonymBruker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Og med det mener jeg at om jeg spiser et måltid ute på byen med en venn, tar et glass vin i baren, kjøper et nytt plagg, smiler for mye eller får omsorg, så kjenner jeg at dette "var for mye for meg", at JEG skulle unne meg noe, lite eller stort skjemmer meg ut. Er dette slik fordi jeg er enkel enkel sjel eller kan henge sammen med lav selvfølelse? Anonymkode: e36a1...07a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Det er dypest sett et verdispørsmål hvor mye man skal la seg styre av følelser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli psykedeliker skrev (Akkurat nå): Det er dypest sett et verdispørsmål hvor mye man skal la seg styre av følelser. Lar vi oss ikke alle styres av følelser? Det kjennes ikke ut som om de er noe jeg bare kan legge bort. Anonymkode: e36a1...07a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lar vi oss ikke alle styres av følelser? Nei, det velger vi selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli psykedeliker skrev (3 minutter siden): Nei, det velger vi selv. Nja. Anonymkode: e36a1...07a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nja. Jeg klarer det, hvorfor gjør ikke du? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli psykedeliker skrev (14 minutter siden): Jeg klarer det, hvorfor gjør ikke du? Det er jo verdiene mine. Er det det samme som følelser? Anonymkode: e36a1...07a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo verdiene mine. Er det det samme som følelser? Det bestemmer du strengt tatt selv, men jeg forholder meg til at følelsene reflekterer de verdiene man har valgt. Velger man andre verdier, vil følelsene endre seg deretter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.