Gå til innhold

Å skyte på hverandre...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

..med sånn paintball-greier, er det noen her som har gjort det?

Skal i utdrikningslag til lørdag og vi skal skyte hverandre i senk på en sånn bane-sak.

Det jeg lurer på er altså hvordan det er i forhold til alkohol på slike steder? Er de strenge på det om man tar seg en øl eller tre før "leken"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paintball vekker krigeren og mannen i deg, og er sjefskult. Men, det kan lønne seg å være litt godt kledd, for å slippe å se ut som et toruroffer etterpå. Svett blir du uansett, så det er bare å ha et par lag med treningstøy under kjeledressen.

Siden paintball er nærmest standard utdrikningslagsmoro, pleier ikke arrangørene å være veldig vanskelige i forhold til noen pils.

Har du forresten sett at pils og Villa Farris ser heeeelt likt ut? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med på en slags laser-skyting i forbindelse med et utdrikningslag en gang, da var alle sammen godt brisne. Ingen som sa et ord :-)

Men paintball - er ikke det vondt da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paintball vekker krigeren og mannen i deg, og er sjefskult. Men, det kan lønne seg å være litt godt kledd, for å slippe å se ut som et toruroffer etterpå. Svett blir du uansett, så det er bare å ha et par lag med treningstøy under kjeledressen.

Siden paintball er nærmest standard utdrikningslagsmoro, pleier ikke arrangørene å være veldig vanskelige i forhold til noen pils.

Har du forresten sett at pils og Villa Farris ser heeeelt likt ut? :-)

Heeeei.. det var en jævla god ide, pils på villa farris-flaske...:)

Nei, får vel heller dytte innpå et par stykker før lekene starter, noe som forårsaker ett nytt problem, er det noen smekk på disse dressene slik at man kan få gjort sitt fornødne ute i skauen der?

Hmmm og jeg som bare hadde tenkt til å ta på meg en tynn treningsbukse for så å dusje og skifte til anstendigere antrekk, senere. Det er altså en dårlig ide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med på en slags laser-skyting i forbindelse med et utdrikningslag en gang, da var alle sammen godt brisne. Ingen som sa et ord :-)

Men paintball - er ikke det vondt da??

Jeg vet ikke, er det vondt?

Isåfall er det vel litt uheldig å begynne å dra fram snabben å pisse i skauen? Jeg vet ikke med de andre, men hadde jeg sett noen pisse hadde i hvertfall jeg siktet, skyti, og truffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Novembermom

Heeeei.. det var en jævla god ide, pils på villa farris-flaske...:)

Nei, får vel heller dytte innpå et par stykker før lekene starter, noe som forårsaker ett nytt problem, er det noen smekk på disse dressene slik at man kan få gjort sitt fornødne ute i skauen der?

Hmmm og jeg som bare hadde tenkt til å ta på meg en tynn treningsbukse for så å dusje og skifte til anstendigere antrekk, senere. Det er altså en dårlig ide?

Samboeren min spiller paintball innimellom og han tar på seg stilongs, treningsbukse, vanlig bukse.....

For de kulene treffer veldig hardt nemlig.

Så selv om du er godt polstret så gjør det litt vondt.

En tynn treningsbukse er for lite tror jeg ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min spiller paintball innimellom og han tar på seg stilongs, treningsbukse, vanlig bukse.....

For de kulene treffer veldig hardt nemlig.

Så selv om du er godt polstret så gjør det litt vondt.

En tynn treningsbukse er for lite tror jeg ja.

Hmmmm, stilongs var en god ide... Det og f.eks. ett par med Jeans bør vel kanskje gjøre susen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paintball vekker krigeren og mannen i deg, og er sjefskult. Men, det kan lønne seg å være litt godt kledd, for å slippe å se ut som et toruroffer etterpå. Svett blir du uansett, så det er bare å ha et par lag med treningstøy under kjeledressen.

Siden paintball er nærmest standard utdrikningslagsmoro, pleier ikke arrangørene å være veldig vanskelige i forhold til noen pils.

Har du forresten sett at pils og Villa Farris ser heeeelt likt ut? :-)

..og hvitvin og Mozell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er med alkohol, men det er hvertfall kjempeartig uansett. Men du får sinnsykt med blåmerker som sikkert ikke er populært at brudgommen har på bryllupet (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, er det vondt?

Isåfall er det vel litt uheldig å begynne å dra fram snabben å pisse i skauen? Jeg vet ikke med de andre, men hadde jeg sett noen pisse hadde i hvertfall jeg siktet, skyti, og truffet!

Tro meg, det gjør vondt! Hvertfall hvis du blir truffet "der".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...