AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Tenker på at livet kan være utfordrende. Mye vonde ting skje, og man skal ikke bli nedfor av den grunn? Hvordan vet man forskjellen på etvutfordrende liv og depresjon? Anonymkode: 4cee4...14e 0 Siter
nachnoo Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Symptomer og varighet. Man sjekker diagnosekriteriene. 0 Siter
Lady HM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker på at livet kan være utfordrende. Mye vonde ting skje, og man skal ikke bli nedfor av den grunn? Hvordan vet man forskjellen på etvutfordrende liv og depresjon? Anonymkode: 4cee4...14e Jeg har vært klinisk deprimert og kjenner stor forskjell på dette og "et utfordrende liv". Det har noe med hvor langt nede jeg faktisk er, samt varigheten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lady HM skrev (1 minutt siden): Jeg har vært klinisk deprimert og kjenner stor forskjell på dette og "et utfordrende liv". Det har noe med hvor langt nede jeg faktisk er, samt varigheten. Ok, jeg tror min depresjon har direkte sammenheng med kontinuerlig utfordrende liv. Så syns det er vanskelig å si. Hatt depresjon i flere år. Anonymkode: 4cee4...14e 0 Siter
Lady HM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, jeg tror min depresjon har direkte sammenheng med kontinuerlig utfordrende liv. Så syns det er vanskelig å si. Hatt depresjon i flere år. Anonymkode: 4cee4...14e Men man kan vel utvikle depresjon av for mye motgang også. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lady HM skrev (6 minutter siden): Men man kan vel utvikle depresjon av for mye motgang også. Ok? Anonymkode: 4cee4...14e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden STOR forskjell på depresjon og "vanlig" livssmerte. Anonymkode: 1025f...c32 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): STOR forskjell på depresjon og "vanlig" livssmerte. Anonymkode: 1025f...c32 Forklar da Anonymkode: 4cee4...14e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.