Gå til innhold

Hvorfor er det så vondt å aldri ha vært gjensidig forelsket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor føles det så ensomt, som om jeg mangler noe? Er jo sikkert mange som.har det sånn, men jeg forstår ikke hvorfor det har så stor innvirkning på meg. 

Har vårt så forelsket, at jeg har tenkt på personen natt og dag, ikke følt jeg har trengt mat bare om jeg kunne holde handen til vedkommende. 

Men ble bare en drøm. Jeg tror jeg bare påvirket av kjærlighets drama fra 90 tallet. Opplevd denne typen senere følelser til nien som bare flørtet meg meg litt, ikke mente noe med det. 

Det er et savn, tenk om noe sånt var gjensidig. Det ville ha eksplodert. Men nå er jeg overbevist 50 og det er for sent. Hvordan lever nan med at man aldri fikk oppleve det? Hvorfor er det så stort savn for meg at det blir depresjonsgrunn?

Anonymkode: 1c196...242

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet

Fordi du har laget en mental forestilling om at det er viktig.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Fordi du har laget en mental forestilling om at det er viktig.

Det er nok helt riktig. Gjort det siden barndommen.Vanskelig å bli kvitt det, slutte å tenke slik. Føles nesten som jeg vil miste en del av meg selv. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Føles nesten som jeg vil miste en del av meg selv. 

Da må du jobbe med å legge mindre vekt på følelser og opplevelser, og mer vekt på intellekt og fakta.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Da må du jobbe med å legge mindre vekt på følelser og opplevelser, og mer vekt på intellekt og fakta.

Bli en robot mener du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Bli en robot mener du?

Hvorfor tolker du det på den måten? Det handler om balanse, ikke å velge mellom ytterpunkter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Bli en robot mener du?

Jeg vil heller si bli mer voksen. Det du drømmer om er en kort drøm som hører ungdommen til. Den kjærligheten som er tilgjengelig for deg nå er nok bedre enn den du savner. 

Anonymkode: 4637e...028

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...