Gå til innhold

Vanskelig....

Gjest spørsmålstegn?

Anbefalte innlegg

Gjest spørsmålstegn?

Heisann.

Jeg har en kamerat som er hiv-positiv.

Nå som båtlivets gleder er rett rundt hjørnet, har vi hatt en liten diskusjon.

Sett at han var første mann til et ulykkessted, og folk trengte munn til munn metoden. Hva skulle han gjort?

Jeg mener han skulle gjort hva han kunne for å redde folk. Og om det skulle skje meg noe, måtte han ikke nøle med å gjøre det. Jeg hadde selvfølgelig gjort det samme for han. Han sier han ville gjort det for meg, men vet ikke om han hadde klart det på en fremmed. Hvahvisomatte...? Han kommer hele tiden med ting som kan skje, at de kan bli hiv smittet. Kanskje de ville blitt sinte om en hiv-positiv hadde brukt munn til munn metoden på de...??? At da om de hadde blitt smittet, at de syntes det hadde vært bedre å drukne...

Jeg vet ikke om min mening er riktig, meen hva mener dere andre?

Håper på mange bra svar her nå, så jeg kan vise dette til han det gjelder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50282-vanskelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...