Gå til innhold

Hva er det siste komplimentet du fikk?😃

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk høre at jeg er kul🤭

Anonymkode: c13d8...b04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboer avsluttet en melding med du er aldeles herlig. Han gir meg komplimenter hele tiden.

Min psykiatriske sykepleier sa til meg at jeg er så flink til å glede meg til ting. Det tok jeg som et kompliment. Hun mente at mange voksne ikke hadde den evner lengre

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (1 minutt siden):

Samboer avsluttet en melding med du er aldeles herlig. Han gir meg komplimenter hele tiden.

Min psykiatriske sykepleier sa til meg at jeg er så flink til å glede meg til ting. Det tok jeg som et kompliment. Hun mente at mange voksne ikke hadde den evner lengre

Spesielt sistnevnte hadde jeg blitt ekstra glad for å høre! Jeg synes du er amazing, du har det svært vanskelig,  og allikevel finner du stor glede i stort og smått. Respekt!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spesielt sistnevnte hadde jeg blitt ekstra glad for å høre! Jeg synes du er amazing, du har det svært vanskelig,  og allikevel finner du stor glede i stort og smått. Respekt!

Tusen takk🥰 det var fint å høre.

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (3 minutter siden):

Tusen takk🥰 det var fint å høre.

Bare hyggelig😘

Ikkeanonymnok
Skrevet

«Du er sterk» (ikke nødvendigvis fysisk)

Riktignok et av de verste komplimentene jeg kan få sammen med «du er så ressurssterk». 

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (3 minutter siden):

«Du er sterk» (ikke nødvendigvis fysisk)

Riktignok et av de verste komplimentene jeg kan få sammen med «du er så ressurssterk». 

Åh, hvorfor verste?

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åh, hvorfor verste?

Fordi at når man er ufør og sliter både fysisk og psykisk og ikke orker tanken på å omgås andre mennesker - spesielt ikke i en potensiell jobbsetting - så er de utrolig frustrerende å høre fra typisk helsepersonell «men du som er sterk og ressurssterk, det får du til». Nei, et sted har jeg også en grense for hvor mye helvete jeg utsetter meg for.

stjernestøv
Skrevet

Det siste jeg fikk høre er og at jeg er sterk og snill, man må være sterk og snill for seg selv også tror jeg. Prøver på det. 

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (39 minutter siden):

Fordi at når man er ufør og sliter både fysisk og psykisk og ikke orker tanken på å omgås andre mennesker - spesielt ikke i en potensiell jobbsetting - så er de utrolig frustrerende å høre fra typisk helsepersonell «men du som er sterk og ressurssterk, det får du til». Nei, et sted har jeg også en grense for hvor mye helvete jeg utsetter meg for.

Jeg kan forstå at du blir litt provosert av å høre det når du er dårlig samtidig er nok sannheten at du har uante krefter i deg, du trenger bare litt hjelp til å hente dem frem igjen. 

Skrevet

at jeg er søt, ser yngre ut og har fint hår

Skrevet

Vet ikke. 

Behandler sa det er kult å prate med meg. Men det skjønner ikke jeg. 

Skrevet
Glitter skrev (19 minutter siden):

Vet ikke. 

Behandler sa det er kult å prate med meg. Men det skjønner ikke jeg. 

Jeg tror veldig på det! Du er prikken over i'en🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror veldig på det! Du er prikken over i'en🤩

Hehe takk. Føler meg ikke som det, men. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...