AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg er det selv, men mine venner er stort sett mange mer hakk "synlige" enn meg. Jeg er veldig fornøyd med at de fortsatt vil være vennen min.🥰 Anonymkode: 2cacf...3cc 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Egentlig ikke. Jeg er den som er usynlig også er alle rundt meg bråkebøtter. Fascinerende i grunn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg er det selv, men mine venner er stort sett mange mer hakk "synlige" enn meg. Jeg er veldig fornøyd med at de fortsatt vil være vennen min.🥰 Anonymkode: 2cacf...3cc Syns de snakker mye men det er bare hyggelig det, han ene tar helt av når han er manisk og da blir det slitsomt. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Mine venner er stille og rolige når det trengs, og tar sin plass når det trengs. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.