Blondi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Da var det helg, selvom det for meg ikke har noe betydning sånn. Nydelig vær her ☀️ Prøver å nyte litt på terrassen. Hvordan er været hos dere? Har dere badet? Ikke her i år. Skal dere noe kjekt i helgen da? 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Her er det flott vær med oppunder 30 grader og sol. Godt vi har AC inne, for det kan oppleves litt for varmt innimellom. Har ikke badet enda. Tenker at helga går med til å hvile en del. 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Her er det ekstremt varmt, noe jeg virkelig ikke liker. Sitter og spiser is med bordvifta rett nær meg. I morgen er det kvartfinale! Skal feires med bobler, øl og kebabpizza (valget falt på den pizzaen siden det er Haalands favoritt "cheat meal", så da måtte det bli det i hans ære). Før kampen skal vi se en skrekkfilm. Søndag skal vi grille. Og innimellom disse tingene blir det nok masse gaming. 😁 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Her er det overskyet og 15 grader. Akkurat nå har jeg min mor på besøk, men ellers ingen planer. Prøver å venne meg til å være edru... 0 Siter
Soleil70 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er på hytta med faren min, vi har det fint og veldig varmt! I morgen skal jeg låne bilen og kjøre litt rundt og ordne noen praktiske ting. Og så skal jeg sitte under en parasoll og lese. Kanskje gå en tur i skogen, men kleggen er så aggressiv i varmen at det ødelegger litt. Tilbake til byen på mandag så det er bare å nyte de siste dagene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.