Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det helg, selvom det for meg ikke har noe betydning sånn. 

Nydelig vær her ☀️ Prøver å nyte litt på terrassen. Hvordan er været hos dere? Har dere badet? Ikke her i år. 

Skal dere noe kjekt i helgen da? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det flott vær med oppunder 30 grader og sol. Godt vi har AC inne, for det kan oppleves litt for varmt innimellom. Har ikke badet enda. 

Tenker at helga går med til å hvile en del. 

Skrevet

Her er det ekstremt varmt, noe jeg virkelig ikke liker. Sitter og spiser is med bordvifta rett nær meg.

I morgen er det kvartfinale! Skal feires med bobler, øl og kebabpizza (valget falt på den pizzaen siden det er Haalands favoritt "cheat meal", så da måtte det bli det i hans ære). Før kampen skal vi se en skrekkfilm.

Søndag skal vi grille. 

Og innimellom disse tingene blir det nok masse gaming. 😁

Skrevet

Her er det overskyet og 15 grader. 

Akkurat nå har jeg min mor på besøk, men ellers ingen planer. Prøver å venne meg til å være edru...

Soleil70
Skrevet

Jeg er på hytta med faren min, vi har det fint og veldig varmt! I morgen skal jeg låne bilen og kjøre litt rundt og ordne noen praktiske ting. Og så skal jeg sitte under en parasoll og lese. Kanskje gå en tur i skogen, men kleggen er så aggressiv i varmen at det ødelegger litt. Tilbake til byen på mandag så det er bare å nyte de siste dagene. 

Nicklusheletida
Skrevet (endret)

Er på hytta. Har vært her en godt stund og blir her en god stund til. Vi har vært på flere fjellturer i løpet av uka. Turen i dag ble helt fantastisk .  28 grader. Vi prøvde et sted som vi ikke har vært tidligere og der var det sååå fint :) Dit vil jeg tilbake når høstfargene kommer. Skal på fjelltur i morgen også og så blir det kamp på kvelden. Er deilig med ferie og storkoser oss. 

Endret av Nicklusheletida
Skrevet

Tusen takk til dere som hadde lyst å svare meg! 
God helg 🌷🌷

emilie321
Skrevet

Er hjemme og det er knallvarmt, akkurat nå er det 26,5 grader inne og vifta går. Dessverre så har jeg ikke AC, men det hjelper noe med vifte.  Har hatt en rolig dag i dag, men i morgen har jeg planer om å trene litt (hvis jeg orker i varmen) Heldigvis har de AC på treningssenteret, så det er ikke så ille der.  Så blir det fotballkamp, gleder meg.

På søndag kommer datteren & co. Da skal vi først på en fin lekeplass og etterpå skal vi på en restaurant som ligger ved stranda. Da blir det middag der, det gleder jeg meg til. Pleier å ta de med ut å spise der hver sommer.

emilie321
Skrevet
Blondi skrev (24 minutter siden):

Tusen takk til dere som hadde lyst å svare meg! 
God helg 🌷🌷

God helg😊

påskelilje
Skrevet

Vi er på ferie på Vestlandet,  og for tre dager siden var det bare 8,4 grader om morgenen,  og vi måtte fyre - nå er det 27, 28, 29 grader nede i bygda! Vi rente til fjells, så nå er mannen og jeg på den gamle stølen vår og nyter vidunderlig vakker natur, stillhet, det enkle liv - og hverandre. Vi må ned til bygda igjen i morgen kveld for å se KAMPEN, men så skal vi opp hit igjen på søndag. 

Har ikke badet her, men badet hjemme før vi dro. Mannen min bader aldri, så sånn er det 🤪😄🤪

Skrevet

Jeg har vært på båttur i Oslofjorden i dag.

Skrevet

Vi skal på sommerkonsert i dag, på et mindre sted i nabofylket. Pga det varme været drar vi dit med båt, siden det er en av mulighetene. Derfor er jeg tidlig oppe: Vi får lenger vei til båten enn normalt, siden området rundt Rådhusplassen i Oslo er stengt  hele dagen pga. kampen i kveld. Jeg trodde ikke trikken måtte endre rute kl. 0830 av den grunn, men joda...

I morgen har vi tenkt å kombinere museum og tur til et vann i et område jeg ikke har vært før. Det er også i nabofylket, men ikke langt. Da blir det biltransport.

Lillemus
Skrevet

Vi kom hjem fra tur i går kveld og planen er å slappe av i helgen. Skal se kampen i kveld da, om jeg klarer å holde meg våken... 😄

Skrevet

Vi er på hytta, og det store spørsmålet er vel hvor vi skal se fotballkampen. Det kan bli her, eller vi kan dra til en plass med storskjerm.

Været er opp og ned. Det svinger fra 20+ og sol og 7+ med regn.

påskelilje
Skrevet

Vi tok med svigermor på tur opp i fjellet med ATV'en/UTV'en i dag, i flere timer. Veldig fint!

I ettermiddag dro mannen og jeg opp på fjellet igjen og her skal vi overnatte til i morgen. Gjør litt lett vedlikeholdsarbeid her på stølen.

Vakkert her oppe på fjellet, og svalere enn nede i bygda ☀️☀️☀️

Skrevet

Denne sommeren har jeg badet mye - i kombinasjon med at jeg tar badstue. Det er en badstue-landsby like ved der jeg bor, og jeg har fått fullstendig dilla på badstue og bading - man blir så utrolig avslappet etterpå:-)

Nicklusheletida
Skrevet

I dag har vi tatt to topper. Kjerringkjeften og Veslehødn i Hemsedal. Veldig varmt, så tok en dukkert i et fjellvann. 

emilie321
Skrevet

Idag har jeg vært på treningssenteret i 75min og det var vesentlig kjøligere der enn ute, deilig. Glad jeg greide den økta. Ellers har jeg tatt det rolig idag, blir fort litt dårligere når det er så varmt som nå.

påskelilje
Skrevet

I kveld har jeg lukt i bedene, vannet, støvsuget og lagt på sengetøy til sommergjester som kommer i morgen. Midt på dagen var det helt ulidelig varmt. Vi var på fjellet,  men orket verken tur eller særlig med praktisk jobbing, så vi dro ned til bygda i 14 tida. Fikk gjort litt ærender da. Deilig å komme inn i en sval butikk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...