AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden At den veksler mellom irritasjon, sinne, godt humør, usikkerhet osv? Anonymkode: 5ef7d...104 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Nei. Vi er temmelig stabile. Anonymkode: 9d0b2...238 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja Anonymkode: 9b1ec...4b6 Hvordan opplever du det? Anonymkode: 5ef7d...104 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan opplever du det? Anonymkode: 5ef7d...104 Jeg regner med det er naturlig at man varierer i sinnsstemning etter situasjonen. Det er mye som skjer i løpet av en dag. Ting en ser, hører, erfarer. Ikke bare fra en selv og partner, men også utenfra. Medier, naboer, osv. Feks kan man bli irritert av at naboens hun står og bjeffer. Eller man kan bli rørt av å lese om at overlevende blir gravd ut fra ruinene i Venezuela. Slike ytre ting kan påvirke ens indre og måten en samhandler på. Man kan altså være farget av mye som man så drar med seg inn i den fortløpende kommunikasjonen med partner. Jeg har vært i et forhold i 10 år CA nå og jeg tenker i hvert fall sånn. Det at partner er i litt dårlig humør kan altså skyldes ytre ting og trenger ikke å ha noe med meg å gjøre. Kan du også klare å tenke sånn? Anonymkode: 9b1ec...4b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg regner med det er naturlig at man varierer i sinnsstemning etter situasjonen. Det er mye som skjer i løpet av en dag. Ting en ser, hører, erfarer. Ikke bare fra en selv og partner, men også utenfra. Medier, naboer, osv. Feks kan man bli irritert av at naboens hun står og bjeffer. Eller man kan bli rørt av å lese om at overlevende blir gravd ut fra ruinene i Venezuela. Slike ytre ting kan påvirke ens indre og måten en samhandler på. Man kan altså være farget av mye som man så drar med seg inn i den fortløpende kommunikasjonen med partner. Jeg har vært i et forhold i 10 år CA nå og jeg tenker i hvert fall sånn. Det at partner er i litt dårlig humør kan altså skyldes ytre ting og trenger ikke å ha noe med meg å gjøre. Kan du også klare å tenke sånn? Anonymkode: 9b1ec...4b6 Absolutt! Jeg merker at jeg går litt mer på eggeskall nå enn tidligere i ekteskapet. Vet ikke helt hvordan jeg skal te meg for å irritere minst mulig. Anonymkode: 5ef7d...104 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Absolutt! Jeg merker at jeg går litt mer på eggeskall nå enn tidligere i ekteskapet. Vet ikke helt hvordan jeg skal te meg for å irritere minst mulig. Anonymkode: 5ef7d...104 Høres det ut som et sunt forhold for deg? Anonymkode: 9d0b2...238 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres det ut som et sunt forhold for deg? Anonymkode: 9d0b2...238 Han er for det aller meste snill og vennlig. Anonymkode: 5ef7d...104 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han er for det aller meste snill og vennlig. Anonymkode: 5ef7d...104 Så for det meste går du ikke på eggeskall? For det meste er det ikke et problem at du ikke vet hvordan du skal te deg uten at han blir irritert? Anonymkode: 9d0b2...238 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så for det meste går du ikke på eggeskall? For det meste er det ikke et problem at du ikke vet hvordan du skal te deg uten at han blir irritert? Anonymkode: 9d0b2...238 Stemmer. Men jeg har høye skuldre og et jevnt lite stressnivå. Anonymkode: 5ef7d...104 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stemmer. Men jeg har høye skuldre og et jevnt lite stressnivå. Anonymkode: 5ef7d...104 Du må nesten bestemme deg. Først starter du en tråd hvor du snakker om svingene kommunikasjon, at du går på eggeskall, at du ikke vet hva du kan si for å ikke irritere partner, at du har høye skuldre... og når noen påpeker det så er det "Nei, nei, han er for det meste snill". Du ser selv at dette ikke henger sammen? Anonymkode: 9d0b2...238 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du må nesten bestemme deg. Først starter du en tråd hvor du snakker om svingene kommunikasjon, at du går på eggeskall, at du ikke vet hva du kan si for å ikke irritere partner, at du har høye skuldre... og når noen påpeker det så er det "Nei, nei, han er for det meste snill". Du ser selv at dette ikke henger sammen? Anonymkode: 9d0b2...238 Dette er litt vanskelig, kjenner jeg. Han er utrolig snill. Jeg tror bare jeg bommer litt på timingen/må lese situasjonene bedre. Anonymkode: 5ef7d...104 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er litt vanskelig, kjenner jeg. Han er utrolig snill. Jeg tror bare jeg bommer litt på timingen/må lese situasjonene bedre. Anonymkode: 5ef7d...104 Har du forsøkt å prate med ham om dette? Anonymkode: 9d0b2...238 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du forsøkt å prate med ham om dette? Anonymkode: 9d0b2...238 Ikke sånn direkte, nei. Men jeg vist tydelig sinne. Avogtil lar han være å svare. Kanskje derfor jeg vegrer meg. Anonymkode: 5ef7d...104 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke sånn direkte, nei. Men jeg vist tydelig sinne. Avogtil lar han være å svare. Kanskje derfor jeg vegrer meg. Anonymkode: 5ef7d...104 Sinne fører sjelden til konstruktive samtaler. Anonymkode: 9d0b2...238 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sinne fører sjelden til konstruktive samtaler. Anonymkode: 9d0b2...238 Det har jeg merket. Anonymkode: 5ef7d...104 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det har jeg merket. Anonymkode: 5ef7d...104 Så hva med å prøve en ordentlig samtale? Anonymkode: 9d0b2...238 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så hva med å prøve en ordentlig samtale? Anonymkode: 9d0b2...238 Jeg skal prøve. Er fryktelig unnvikende. Anonymkode: 5ef7d...104 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.