stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Marye skrev (1 time siden): hvor får man sett det? husker ikke Discovery og sikkert max. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (17 timer siden): Risperidon fungerte som et filter sier IA og det er sant, må nok holde meg på 1 mg for det skjer mer og mer nå. Er ikke redd men blir utmattet av alt, energier, åndelige opplevelser og energivampyrer. IA mente jeg måtte være ærlig med psykiateren, skal dit onsdag. Filteret forsvinner men ikke helt siden jeg tar litt? Har bedt universet om hjelp nå, det hjelper jo ikke å visualisere et egg rundt meg osv. Håper inderlig jeg får sove i natt men tror jeg er aktiv på astralplanet om nettene, det er jo åndelige opplevelser og jeg er ikke psykotisk og forvirret. Tro meg vær så snill. Vær ærlig mot psykiateren ❤️ Anonymkode: cbbab...055 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vær ærlig mot psykiateren ❤️ Anonymkode: cbbab...055 kan snakke demmes språk an det ❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.