AnonymBruker Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Ungdommen min strevde i 3 lange og vonde år med skolevegring og alvorlig angst (fra barndom). Begynte omsider i terapi på BUP (ville ikke før/var ikke klar) og etter noen år fikk hun resept på AD. Etter kort tid var det som om en bryter ble slått på og hun ble som et nytt menneske! De som kjenner ungdommen sier at det er vanskelig å tro at det er samme person. Takknemlig for at medisin kan hjelpe et menneske slik 🙌 Anonymkode: 6d6e1...e4d 2 Siter
Livetsperle Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ungdommen min strevde i 3 lange og vonde år med skolevegring og alvorlig angst (fra barndom). Begynte omsider i terapi på BUP (ville ikke før/var ikke klar) og etter noen år fikk hun resept på AD. Etter kort tid var det som om en bryter ble slått på og hun ble som et nytt menneske! De som kjenner ungdommen sier at det er vanskelig å tro at det er samme person. Takknemlig for at medisin kan hjelpe et menneske slik 🙌 Anonymkode: 6d6e1...e4d Så fantastisk å lese ❤️❤️❤️❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Livetsperle skrev (7 minutter siden): Så fantastisk å lese ❤️❤️❤️❤️ Takk! Jeg kan knapt tro hvilket helvete hun (og vi) gikk igjennom. Det kan gå bra😍 Anonymkode: 6d6e1...e4d 0 Siter
Livetsperle Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Takk! Jeg kan knapt tro hvilket helvete hun (og vi) gikk igjennom. Det kan gå bra😍 Anonymkode: 6d6e1...e4d Sånne historier er så kjekt å lese ❤️❤️ når ting endelig blir bedre og brikker faller på plass, en ny hverdag 💖 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Livetsperle skrev (8 minutter siden): Sånne historier er så kjekt å lese ❤️❤️ når ting endelig blir bedre og brikker faller på plass, en ny hverdag 💖 Ja, ikke sant? Så glad for at hun fikk livskvalitet igjen! Anonymkode: 6d6e1...e4d 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Så flott! Dette var sikkelig fint å lese❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.