Gå til innhold

Fascinerende hva AD kan gjøre med et menneske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungdommen min strevde i 3 lange og vonde år med skolevegring og alvorlig angst (fra barndom). Begynte omsider i terapi på BUP (ville ikke før/var ikke klar) og etter noen år fikk hun resept på AD. Etter kort tid var det som om en bryter ble slått på og hun ble som et nytt menneske! De som kjenner ungdommen sier at det er vanskelig å tro at det er samme person. Takknemlig for at medisin kan hjelpe et menneske slik 🙌

Anonymkode: 6d6e1...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ungdommen min strevde i 3 lange og vonde år med skolevegring og alvorlig angst (fra barndom). Begynte omsider i terapi på BUP (ville ikke før/var ikke klar) og etter noen år fikk hun resept på AD. Etter kort tid var det som om en bryter ble slått på og hun ble som et nytt menneske! De som kjenner ungdommen sier at det er vanskelig å tro at det er samme person. Takknemlig for at medisin kan hjelpe et menneske slik 🙌

Så fantastisk å lese ❤️❤️❤️❤️

Skrevet
Livetsperle skrev (7 minutter siden):

Så fantastisk å lese ❤️❤️❤️❤️

Takk! Jeg kan knapt tro hvilket helvete hun (og vi) gikk igjennom. Det kan gå bra😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Takk! Jeg kan knapt tro hvilket helvete hun (og vi) gikk igjennom. Det kan gå bra😍

Sånne historier er så kjekt å lese ❤️❤️ når ting endelig blir bedre og brikker faller på plass, en ny hverdag 💖

Skrevet
Livetsperle skrev (8 minutter siden):

Sånne historier er så kjekt å lese ❤️❤️ når ting endelig blir bedre og brikker faller på plass, en ny hverdag 💖

Ja, ikke sant? Så glad for at hun fikk livskvalitet igjen!

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Så flott! Dette var sikkelig fint å lese❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...