Gå til innhold

Vil man alltid ende opp med alvorlige bivirkninger på nyrer ved langvarig bruk av Litium?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på at jeg bør bruke medisinen livet ut (sammen med Lamictal). Har prøvd autoseponering og seponering med svært liten suksess. Men, jeg har hørt at man en eller annen gang vil komme til å få store problemer med nyrene. Stemmer dette? (Til nå er bivirkning lavt stoffskifte, enorm tørste, hyppig vannlating, tretthet). 

@nachnoo🌻

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk til svar da jeg spurte psykiater om dette at så lenge man følger med på blodprøver så vil det bli fanget opp der før man får problemer.

Skrevet
Sjø skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk til svar da jeg spurte psykiater om dette at så lenge man følger med på blodprøver så vil det bli fanget opp der før man får problemer.

Takk. Jeg tenker på at det kan gå 6 måneder mellom hver blodprøve ved langtidsbruk. I mellomtiden kan noe utvikle seg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...