AnonymBruker Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Er det for lett å bli dømt til tvungent psykisk helsevern i stedet for fengsel? Er det ikke bare til å fake stemmer i hodet og legge skylden for sin egen psykopati på betalende stemmer? Tror mye bare er spill for galleriet. Anonymkode: 95c57...595 0 Siter
Everybody Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Er det egentlig bedre å bli dømt til tvungent psykisk helsevern enn fengsel? 0 Siter
Anonymos Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Mitt inntrykk er nei. Ikke at jeg er noen ekspert, men etter at jeg så Leo og de farlige og så hvor mange av dem som var tydelig forstyrrede (i allefall i gjerningsøyeblikket), så jeg at det slettes ikke er lett. Samtlige av disse farlige var vurdert til å være tilregnlige i sin tid og var dømt til forvaring. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Ja det er lett å skylde på stemmer for alt man ikke vil ta ansvar for selv. Enten det er bevisst eller litt mer ubevisst. Anonymkode: a045f...1df 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.