AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har to voksne barn som jeg elsker over alt på jord. Vi har et godt og nært forhold ❤️ Men så er det min søster som jeg føler innynder seg veldig hos dem. Føler hun på et vis prøver å ta min plass. Det virker som om hun vil bety mer for dem enn meg, sånn at de skal like henne bedre enn meg. Jeg har snakket med ungene om det, og de har begge forsikret meg om at ingen kan ta min plass. Men likevel merker jeg at jeg blir litt gretten av oppførselen hennes. Hun er selv barnløs, så hun går all in for mine. Burde kanskje sette pris på det, men det gjør jeg ikke. Grunnen er nok fordi jeg og søster ikke er så nære. Så hvorfor vil hun være så nær ungene mine? Er jeg urimelig? Anonymkode: 38e3a...ac7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det hører med til historien at hun begynte slik etter at de ble voksne. Anonymkode: 38e3a...ac7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.