Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Musikk skrev (6 minutter siden):

Denne sakken er merkeleg hvorfor skulle Nickoline ut av Taxien på en motorvei i Spania?  

Saken oppsummert: Spansk politi leter døgnet rundt etter kjøretøyet som påkjørte Nikoline Piwoni Høie. 17-åringen døde etter påkjørselen på A7-motorveien ved Mijas nær Marbella. Politiet mener hun forsøkte å krysse motorveien etter en taxitur fra Marbella. Familien er samlet i Spania, mens saken etterforskes som en dødsulykke.

Endret av Musikk
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Musikk said:

Denne sakken er merkeleg hvorfor skulle Nickoline ut av Taxien på en motorvei i Spania?  

Umulig å vite hvorfor hun valgte å gå ut av taxien der (mulig hun var beruset og tenkte det var greit så hun ba om å få slippe ut der), men 2 ting vet vi sikkert

1. taxisjåfør var uansvarlig (slipp en trolig full mindreårig turist ut på motorveien i et fremmed land)

2. trailersjåfår var uansvarlig/uoppmerksom.

1 og 2 viser hvor viktig kultur er, nordmenn er bortskjemt med å kunne bo rundt nordmenn, så vi tror at slik er alle kulturer, men sånn er ikke verden, verdne er full av kulturer som du ser i 1 og 2. Alle kulturer er like gode, kan omskrives til jeg synes det er bra at folk oppfører seg slik som 1 og 2 selv om det leder til død ungdom. Derfor nekter jeg å godta slike påstander om at alle kulturer er like gode. Alle kulturer er ikke like gode, og det bør en tenke over før en reiser ut, og før en inviterer slikt hjem til Norge.

Anonymkode: 3ec8c...d8c

Skrevet

Jeg tenkte mulig hun ikke var edru den natten trist og lese at en ung dame mister live😢en får nok aldri helt svare på hvorfor.  

Skrevet

Jeg leste et eller annet sted at naboene hennes sa at dette var der de pleide å krysse motorveien når de tok taxi hjem.

Skrevet
Dorthe skrev (23 minutter siden):

Jeg leste et eller annet sted at naboene hennes sa at dette var der de pleide å krysse motorveien når de tok taxi hjem.

At de tør sier bare jeg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...