AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg har alltid vært forknytt når det gjelder kropp og sex. (Hadde en periode i tenårene hvor jeg "tok for meg). Under den verste psykdomsperioden min hadde jeg null sexlyst, den kommer litt tilbake nå. Det som er at jeg skammer meg veldig mye over det. Litt vanskelig å forklare, mulig det henger sammen med at jeg i teorien ikke ønsker at jeg har noen behov. Kan man prate med psykolog om dette eller må man til sexolog? I utgangspunktet er sex og kropp et tema jeg HATER å snakke om, men det er vel ingen vei utenom. Hvordan ble du/dere påvirket av sykdommen. Anonymkode: df228...d98 0 Siter
Havfruen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden nachnoo skrev (5 minutter siden): Dette kan du snakke med en psykolog om. Det høres bra ut. Det er utrolig vanskelig at psykologen, som er mann, skal vite noe om meg, min seksualitet og min kropp. Det kan jeg kanskje si til han? At jeg strever veldig med det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.