Gå til innhold

Dette er tråden for Norge - England kampen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (Akkurat nå):

Jeg grugleder meg.

Ja, det blir "vanskelig" å se på😅

Skrevet

Jeg som normalt ikke ser fotball har sett alle de norske kampene. Gleder meg og er veldig spent på i kveld 🇳🇴

Skrevet

Jeg tror ikke Norge går videre, men det er uansett en stor prestasjon å komme til kvartfinalen.

England har vært mye bedre hittil i VM enn Brasil, ifølge min sønn som har litt peiling. PL-spillerne kjenner Norges to største stjerner svært godt, og jeg tror de engelske angriperne blir svært vanskelige å stoppe.

Men underlige ting har skjedd i fotball før. 

Skrevet

Det blir spennende. Jeg tror også at det mest sannsynlige er at England vinner. Men det skrev jeg jo også om Brasil-kampen, at jeg trodde på tap. Det er iallfall ikke utenkelig at Norge kan vinne også denne kampen. Selv om vi taper, har Norge «vunnet», i den forstand at laget har kommet lenger enn de fleste våget å håpe på. Supporterne har iallfall vunnet! 

Skrevet

Har dere googlet Erling Haaland i dag for en liten easter egg? 😁

AnonymBruker
Skrevet

Norge har imponert meg så langt, men jeg tror de taper 1-4 i dag. England er for sterke.

Anonymkode: 9ef45...0d3

Skrevet

Jeg kan ikke unngå å bli påvirket av all hype og god stemning, all heiiing osv, så nå heller jeg mot at jeg tror Norge vinner! 🏆 Det blir iallfall gøy og forhåpentligvis spennende! 

Skrevet
laban skrev (4 timer siden):

Jeg tror ikke Norge går videre, men det er uansett en stor prestasjon å komme til kvartfinalen.

England har vært mye bedre hittil i VM enn Brasil, ifølge min sønn som har litt peiling. PL-spillerne kjenner Norges to største stjerner svært godt, og jeg tror de engelske angriperne blir svært vanskelige å stoppe.

Men underlige ting har skjedd i fotball før. 

Enig!

Skrevet

Gleder meg, men er redd jeg blir skuffet. Uansett så har vi kommet langt og iallefall er jeg fornøyd uansett hvordan det går. Er selvfølgelig vesentlig mer fornøyd med seier til Norge😁🇧🇻

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns dette vm hysteriet har tatt totalt av. Håper at norge taper i kveld så folk kan roe seg ned. 

Anonymkode: cd89e...bb9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syns dette vm hysteriet har tatt totalt av. Håper at norge taper i kveld så folk kan roe seg ned. 

Fy!

Anonymkode: a97a7...248

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gledesdreper.

Anonymkode: 12b45...8a7

Skrevet (endret)

Ikke hør på party poopers! Jeg tror heller ikke Norge vinner, men dette har vært en fest. (Og jeg er ikke en gang fotballinteressert).

En siste runde - come on! 🥳

Endret av Vhanja
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Norge har imponert meg så langt, men jeg tror de taper 1-4 i dag. England er for sterke.

Anonymkode: 9ef45...0d3

De sifrene er det en i min husstand også som tipper 😢

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper 1-0 til Norge

Anonymkode: 99771...f8a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...