Musikk Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hvem vinner VM? jeg har troen på England, Frankrike eller Argentina🏆 0 Siter
morsan Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Musikk skrev (2 minutter siden): Enig🙂England er et av verden beste fotballag. De er jo det, men synes også det var mye filming og sutring. Jeg håper de ikke vinner VM. Norge har hatt altfor stor beundring for engelsk fotball. 0 Siter
morsan Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Musikk skrev (2 minutter siden): Hvem vinner VM? jeg har troen på England, Frankrike eller Argentina🏆 Jeg tippet Frankrike før VM og det tenker Og håper jeg fortsatt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden En ting er at Norge tapte etter å ha gjort en kjempejobb, men at Nyland gjorde tabbe og gråt etter kampen, det orker jeg ikke. Anonymkode: 7d9ce...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Everybody skrev (1 minutt siden): Vi fikk et mål annulert Feilaktig annulert av korrupte FIFA. Anonymkode: 12b45...8a7 0 Siter
emilie321 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden morsan skrev (17 minutter siden): De er jo det, men synes også det var mye filming og sutring. Jeg håper de ikke vinner VM. Norge har hatt altfor stor beundring for engelsk fotball. Helt enig! Det var altfor mye filming og sutring. 0 Siter
Musikk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Er det bare meg virket det ut som dommeren heiet litt "eksta" på England? sitter igjen med den følelsen jeg håper jeg tar feil dette hadde vært tragisk. Dommerene skal vel ikke ha et favoritt lag? Endret 2 timer siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Musikk skrev (11 minutter siden): Nå håper jeg Frankrike vinner alt🇫🇷 Vis Spania slår ut Frankrike på onsdag så håper jeg Spania vinner alt🇪🇸 0 Siter
emilie321 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden morsan skrev (3 timer siden): Jeg tippet Frankrike før VM og det tenker Og håper jeg fortsatt. Håper iallefall ikke England vinner. Et lag hvor så mange filmer, er ikke verdig å gå helt til topps. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.