Musikk Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ja og hun finner jo unge menn og så da er det jo greit Hun har god smak den damen🙂pen han hun var gift med. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Musikk skrev (Akkurat nå): Hun har god smak den damen🙂pen han hun var gift med. Joda pen mann eller gutt som jeg ville sagt 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden stjernestøv skrev (1 time siden): Ja og hun finner jo unge menn og så da er det jo greit Hva om en gammel mann på 68 drar til Thailand og finner seg en smekker ungpike på 21? Anonymkode: ae913...480 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva om en gammel mann på 68 drar til Thailand og finner seg en smekker ungpike på 21? Anonymkode: ae913...480 Det skjer stadig vekk det og de vil jo til Norge uansett hvem det er med virker det som, her har thai damene venninner som vil hit og etterspør menn. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva om en gammel mann på 68 drar til Thailand og finner seg en smekker ungpike på 21? Anonymkode: ae913...480 Jeg ser flere slike forhold gjennom jobben min og noen av dem grøsser jeg virkelig av... De nydeligste jenter i alderen 25-40 år og vel, noen av disse karene hadde jeg ikke tatt i med annet enn en het ildtang... 0 Siter
Musikk Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Merkelig som nevnt her vis en eldre mann hadde funnet lykken med en ung dame da blir han ofte stemplet som girs. Ikke omvendt da er det mer ok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Musikk skrev (24 minutter siden): Merkelig som nevnt her vis en eldre mann hadde funnet lykken med en ung dame da blir han ofte stemplet som girs. Ikke omvendt da er det mer ok. Det er like ille begge veier. Anonymkode: b94e9...dc6 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lillemus skrev (4 timer siden): Jeg ser flere slike forhold gjennom jobben min og noen av dem grøsser jeg virkelig av... De nydeligste jenter i alderen 25-40 år og vel, noen av disse karene hadde jeg ikke tatt i med annet enn en het ildtang... Hadde ikke tatt i AnneMae med ildtang. Anonymkode: ae913...480 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.