Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja og hun finner jo unge menn og så da er det jo greit :) 

Hun har god smak den damen🙂pen han hun var gift med. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Hun har god smak den damen🙂pen han hun var gift med. 

Joda pen mann eller gutt som jeg ville sagt :D 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ja og hun finner jo unge menn og så da er det jo greit :) 

Hva om en gammel mann på 68 drar til Thailand og finner seg en smekker ungpike på 21?

Anonymkode: ae913...480

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva om en gammel mann på 68 drar til Thailand og finner seg en smekker ungpike på 21?

Det skjer stadig vekk det og de vil jo til Norge uansett hvem det er med virker det som, her har thai damene venninner som vil hit og etterspør menn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg ser flere slike forhold gjennom jobben min og noen av dem grøsser jeg virkelig av... De nydeligste jenter i alderen 25-40 år og vel, noen av disse karene hadde jeg ikke tatt i med annet enn en het ildtang... 

Skrevet

Merkelig som nevnt her vis en eldre mann hadde funnet lykken med en ung dame da blir han ofte stemplet som girs. Ikke omvendt da er det mer ok.  

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (24 minutter siden):

Merkelig som nevnt her vis en eldre mann hadde funnet lykken med en ung dame da blir han ofte stemplet som girs. Ikke omvendt da er det mer ok.  

Det er like ille begge veier. 

Anonymkode: b94e9...dc6

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (4 timer siden):

Jeg ser flere slike forhold gjennom jobben min og noen av dem grøsser jeg virkelig av... De nydeligste jenter i alderen 25-40 år og vel, noen av disse karene hadde jeg ikke tatt i med annet enn en het ildtang... 

Hadde ikke tatt i AnneMae med ildtang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...