Gå til innhold

Hvordan klare å slappe av i seksuelle situasjoner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen i riktig mange år. Pga medisiner og overspising har jeg dessverre lagt på meg betydelig og jeg føler meg forferdelig stygg og ekkel. Resultatet blir at vi ikke har hatt sex på mange år. Er det noen måte å snu dette? (Det sitter veldig dypt).

Anonymkode: 624fa...6e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vært sammen med mannen i riktig mange år. Pga medisiner og overspising har jeg dessverre lagt på meg betydelig og jeg føler meg forferdelig stygg og ekkel. Resultatet blir at vi ikke har hatt sex på mange år. Er det noen måte å snu dette? (Det sitter veldig dypt).

Snakk med mannen din. :) 

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (23 minutter siden):

Snakk med mannen din. :) 

Ja, jeg må prøve litt hardere. Har ikke fått respons de gangene jeg har ymtet frempå. 5 år siden vi var intime nå.

Skrevet

Hva med å bryte isen? Bare begynne?

Jeg vil tro du blir mer avslappet når dere har gjort det noen ganger. Eller blir det for enkelt?

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (8 minutter siden):

Hva med å bryte isen? Bare begynne?

Jeg vil tro du blir mer avslappet når dere har gjort det noen ganger. Eller blir det for enkelt?

Kan godt vare at det er svaret! Passe på at det er mørkt på rommet og pakke meg under dyna😉

Skrevet

Dette er vanskelig, men har du en god mann så er han på lag med deg. Vær åpen, det er god sjanse for at han vil det samme som deg.

Anonymkode: 9c8ed...b68

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er vanskelig, men har du en god mann så er han på lag med deg. Vær åpen, det er god sjanse for at han vil det samme som deg.

Anonymkode: 9c8ed...b68

Takk🫶

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...