AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:58 Skrevet lørdag kl 16:58 Jeg merker at jeg blir mer og mer "opphengt" i å få orgasme. Klarer ikke å nyte sex så mye. Hva er vanlig? Anonymkode: 8ec84...bd8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:06 Skrevet lørdag kl 17:06 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg merker at jeg blir mer og mer "opphengt" i å få orgasme. Klarer ikke å nyte sex så mye. Hva er vanlig? Anonymkode: 8ec84...bd8 Du fremstiller det nærmest som om det er noe sykelig ved det. Kan jeg spørre om kjønn og alder? Da blir det kanskje lettere å si noe om. Anonymkode: 6a213...6e5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:16 Skrevet lørdag kl 17:16 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du fremstiller det nærmest som om det er noe sykelig ved det. Kan jeg spørre om kjønn og alder? Da blir det kanskje lettere å si noe om. Anonymkode: 6a213...6e5 Åja, neida. Ingenting sykelig! Kvinne i 40-årene. Bruker Litium/Lamictal Anonymkode: 8ec84...bd8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.