AnonymBruker Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Eller vil det alltid dukke opp røde flagg? Anonymkode: 36311...b31 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eller vil det alltid dukke opp røde flagg? Anonymkode: 36311...b31 De er så gode til å snakke for seg at det kan være vanskelig å se de røde flaggene. Anonymkode: fb41e...b1e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): De er så gode til å snakke for seg at det kan være vanskelig å se de røde flaggene. Anonymkode: fb41e...b1e Er de onde? Anonymkode: 36311...b31 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er de onde? Anonymkode: 36311...b31 Når mennesker har det vondt inni seg og har utviklet seg feil, kan det gå mye galt, De fleste med pf og bipolare har mye likheter. Anonymkode: 442a9...f8e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Når mennesker har det vondt inni seg og har utviklet seg feil, kan det gå mye galt, De fleste med pf og bipolare har mye likheter. Anonymkode: 442a9...f8e Jeg skjønte ikke helt hva du mente med likheter? Jeg har både bp2 og unnvikende pf selv. Anonymkode: 36311...b31 0 Siter
nachnoo Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når mennesker har det vondt inni seg og har utviklet seg feil, kan det gå mye galt, De fleste med pf og bipolare har mye likheter. Anonymkode: 442a9...f8e Det er jeg helt uenig i (og jeg har sett mange med begge typer diagnoser). 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Eller vil det alltid dukke opp røde flagg? Anonymkode: 36311...b31 De kan oppføre seg som sympatiske,snille og kan være sosiale til tusen, så folk som ikke kjenner dem blir ofte lurt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli stjernestøv skrev (6 minutter siden): De kan oppføre seg som sympatiske,snille og kan være sosiale til tusen, så folk som ikke kjenner dem blir ofte lurt. Hva kan intensjonen deres være? Anonymkode: 36311...b31 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli stjernestøv skrev (10 minutter siden): De kan oppføre seg som sympatiske,snille og kan være sosiale til tusen, så folk som ikke kjenner dem blir ofte lurt. Min mor er sånn. Det har ødelagt meg. Anonymkode: 5c28e...b3d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva kan intensjonen deres være? Anonymkode: 36311...b31 De er jo gale, de spiller et spill hvor de nyter beundring og respekt når de er omgjengelige og hyggelige ute blant folk. Innenfor hjemmets vegger nyter de å være ondskapsfulle, manipulerende og gjøre livet til familien så jævlig som mulig. Jeg har vokst opp med dette 😥 Anonymkode: 5c28e...b3d 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De er jo gale, de spiller et spill hvor de nyter beundring og respekt når de er omgjengelige og hyggelige ute blant folk. Innenfor hjemmets vegger nyter de å være ondskapsfulle, manipulerende og gjøre livet til familien så jævlig som mulig. Jeg har vokst opp med dette 😥 Anonymkode: 5c28e...b3d Så utrolig leit å høre!! Var det ingen som så dette og hjalp deg? Anonymkode: 36311...b31 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så utrolig leit å høre!! Var det ingen som så dette og hjalp deg? Anonymkode: 36311...b31 Nei. Og nå lever jeg med en alvorlig grad av kompleks ptsd. Anonymkode: 5c28e...b3d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Og nå lever jeg med en alvorlig grad av kompleks ptsd. Anonymkode: 5c28e...b3d Får du hjelp på dps nå? Anonymkode: 36311...b31 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva kan intensjonen deres være? Anonymkode: 36311...b31 Å virke som de viser seg selv utad og de vil ofte ha skryt og annerkjennelse. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Min mor er sånn. Det har ødelagt meg. Anonymkode: 5c28e...b3d Ja man må finne en vei ut av elendigheten. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Min mor er sånn. Det har ødelagt meg. Da tar du tilbake din egen livskraft gjennom å ødelegge din mor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Vet ikke helt hva du konkret snakker om. Er det narsissisme du mener eller emosjonelt ustabile? Begge kan manipulere, komme med trusler og fremstår veldig utadvendt og karismatiske. Anonymkode: 75794...76a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vet ikke helt hva du konkret snakker om. Er det narsissisme du mener eller emosjonelt ustabile? Begge kan manipulere, komme med trusler og fremstår veldig utadvendt og karismatiske. Anonymkode: 75794...76a Jeg var med en bipolar som truet med å ta livet sitt hvis jeg gjorde det slutt, han testet meg og bestemte hvilke regler det skulle være. Han sa også at han var narcisisst til meg. Han beskylte meg for å være det og. Jeg ble redd for han. Anonymkode: 442a9...f8e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var med en bipolar som truet med å ta livet sitt hvis jeg gjorde det slutt, han testet meg og bestemte hvilke regler det skulle være. Han sa også at han var narcisisst til meg. Han beskylte meg for å være det og. Jeg ble redd for han. Anonymkode: 442a9...f8e Hva tenker du om dette nachnoo? Anonymkode: 442a9...f8e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva tenker du om dette nachnoo? Anonymkode: 442a9...f8e Nachnoo ser du er aktiv. ? Anonymkode: 442a9...f8e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.