Gå til innhold

Svært anstrengt forhold til egen kropp; har kjøpt meg shorts!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det husker jeg ikke sist jeg brukte, kanskje 10 år siden? Jeg gruer meg veldig til å la beina være synlige for meg selv og andre. Må bare tvinge shortsen på og belønningen blir at jeg slipper å smelte bort i lang jeans! 

Anonymkode: ae4ae...467

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det husker jeg ikke sist jeg brukte, kanskje 10 år siden? Jeg gruer meg veldig til å la beina være synlige for meg selv og andre. Må bare tvinge shortsen på og belønningen blir at jeg slipper å smelte bort i lang jeans! 

Og kan melde om at jeg føler meg helt jævlig i den😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan nesten garantere deg at så godt som ingen kommer til å tenke på at beina dine ser rare ut! Og hvis de skulle gjøre det, er det glemt etter ett sekund! Folk er mest opptatt av seg selv. Kos deg med shortsen du 😎 

Anonymkode: b540e...c01

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg kan nesten garantere deg at så godt som ingen kommer til å tenke på at beina dine ser rare ut! Og hvis de skulle gjøre det, er det glemt etter ett sekund! Folk er mest opptatt av seg selv. Kos deg med shortsen du 😎 

Det har du nok helt rett i. Takk😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har helt rett, folk ser selvfølgelig, registrerer, men er opptatt av seg selv. Vi har alle vårt å tenke på. Det er helt vanlig å ha denne typen angst. Den kureres ved å gå på en badestrand for voksne og barn. Der finner du mennesker av alle slag.

Anonymkode: 30273...e9b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...