Gå til innhold

Hvem sine begravelser deltar man i?t

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker mest på mannen og hans familie. Han flere onkler og tanter. Var forholdsvis nær noen av de i tidlig barndom, men ingen kontakt etterpå. Går man da i begravelsen dems? 

Anonymkode: 490b9...056

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tenker mest på mannen og hans familie. Han flere onkler og tanter. Var forholdsvis nær noen av de i tidlig barndom, men ingen kontakt etterpå. Går man da i begravelsen dems? 

Anonymkode: 490b9...056

Snakk med mannen din og hør hva han tenker, ettersom det er hans familie det er snakk om. Jeg var i min eks-svigerinnes begravelse, men kommer neppe til å dra i resterende eks-svigerinner/-svogeres begravelser da de bor veldig langt unna. Hadde de bodd nære, så hadde jeg gjort det.

psykedeliker
Skrevet

Man deltar i de begravelser man selv ønsker, det er ikke noe man trenger å spørre andre om lov til.

Skrevet

For egen del tenker jeg at om jeg overhodet vurderer å gå i begravelsen, så gjør jeg heller dét.

Dog har jeg bekjente som går i alle tenkelige begravelser hos familie eller venner av hele bekjentskapskretsen, det er meg veldig fjernt.

Skrevet

Du må selv kjenne på om det føles riktig å gå i begravelsen. Og også om det lar seg gjøre. 

Jeg er usikker på om spørsmålet er om du skal i begravelse til din manns onkler og tanter, eller om han skal være med deg i begravelsen til dine onkler og tanter. Jeg for min del synes det er naturlig å følge med ektefellen sin i begravelser til onkler/tanter, men at det er nevøen eller niesen selv som avgjør om man skal gå. Jeg har hatt med min mann i begravelsen til mine onkler/tanter. Men når jeg var i begravelsene til mine tidligere svigerforeldre, deltok han ikke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...