AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Tenker mest på mannen og hans familie. Han flere onkler og tanter. Var forholdsvis nær noen av de i tidlig barndom, men ingen kontakt etterpå. Går man da i begravelsen dems? Anonymkode: 490b9...056 0 Siter
Lillemus Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Tenker mest på mannen og hans familie. Han flere onkler og tanter. Var forholdsvis nær noen av de i tidlig barndom, men ingen kontakt etterpå. Går man da i begravelsen dems? Anonymkode: 490b9...056 Snakk med mannen din og hør hva han tenker, ettersom det er hans familie det er snakk om. Jeg var i min eks-svigerinnes begravelse, men kommer neppe til å dra i resterende eks-svigerinner/-svogeres begravelser da de bor veldig langt unna. Hadde de bodd nære, så hadde jeg gjort det. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Man deltar i de begravelser man selv ønsker, det er ikke noe man trenger å spørre andre om lov til. 1 Siter
Ekstra Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden For egen del tenker jeg at om jeg overhodet vurderer å gå i begravelsen, så gjør jeg heller dét. Dog har jeg bekjente som går i alle tenkelige begravelser hos familie eller venner av hele bekjentskapskretsen, det er meg veldig fjernt. 0 Siter
morsan Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Du må selv kjenne på om det føles riktig å gå i begravelsen. Og også om det lar seg gjøre. Jeg er usikker på om spørsmålet er om du skal i begravelse til din manns onkler og tanter, eller om han skal være med deg i begravelsen til dine onkler og tanter. Jeg for min del synes det er naturlig å følge med ektefellen sin i begravelser til onkler/tanter, men at det er nevøen eller niesen selv som avgjør om man skal gå. Jeg har hatt med min mann i begravelsen til mine onkler/tanter. Men når jeg var i begravelsene til mine tidligere svigerforeldre, deltok han ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.