AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det misbruk? Anonymkode: 58571...1e0 Ja uten veiledning fra lege er det misbruk. Anonymkode: 927a4...b23 0 Siter
Livetsperle Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Det spørs hvorfor du tar den og behandlings forløpet. Hvis du har fått beskjed av legen at du kan ta den 1 gang til dagen i en viss periode så nei da er det ikke misbruk. Men hvis man tar den uten noe annen form for hjelp eller plan så ville jeg begynt å kalle det missbruk da den er sterk vanedannende og man bør kun gå korte periode og under streng oppfølging av lege 0 Siter
ISW Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Det trenger ikke være misbruk, men du har da konstant benzo i blodet (diazepam har lang halveringstid og aktive metabolitter) slik at du opparbeider toleranse. For vanedannende stoffer (med mindre de brukes mot epilepsi) er det lurt med perioder hvor stoffet er ute av kroppen for å nullstille reseptorene slik at man i mindre grad danner fysisk avhengighet. Til bruk så ofte ville jeg da heller brukt Sobril med vesentlig kortere halveringstid. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Jeg bruker vival hver kveld og liker det ikke, må slutte men må ta en ting av gangen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli stjernestøv skrev (5 minutter siden): Jeg bruker vival hver kveld og liker det ikke, må slutte men må ta en ting av gangen. Ja, det var det jeg egentlig hadde tenkt å spørre legen om jeg også kunne gjøre. Sovner litt lettere da innbiller jeg meg. TS. Anonymkode: 58571...1e0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det var det jeg egentlig hadde tenkt å spørre legen om jeg også kunne gjøre. Sovner litt lettere da innbiller jeg meg. TS. Anonymkode: 58571...1e0 Ja jeg føler det roer ned nervesystemet sammen med imovane og seroquel, kjenner meg rolig da men vil være naturlig rolig. Må jobbe med saken, kutte ut en og en medisin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.