AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Her inne har det dukket opp så mye rart den siste tiden. Skikkelig useriøse vibber. Anonymkode: f6cba...a59 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Leser at Sørloth og samboeren utsetter for hets på sosiale medier. Stakkars folk. Men som Ståle Solbakken sa på pressekonferanse i dag. Folk burde ikke være på sosiale medier for det kommer ikke noe positivt ut av det. Helt enig med han i det. Så mye hat og hets og grusomheter folk lirer ut av seg mot andre. Enten får vi oppføre oss skikkelig mot hverandre eller skamme oss når vi gjør noe galt mot andre. Selv her inne på dol blir en hetset. Anonymkode: f6cba...a59 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Leser at Sørloth og samboeren utsetter for hets på sosiale medier. Stakkars folk. Men som Ståle Solbakken sa på pressekonferanse i dag. Folk burde ikke være på sosiale medier for det kommer ikke noe positivt ut av det. Helt enig med han i det. Så mye hat og hets og grusomheter folk lirer ut av seg mot andre. Enten får vi oppføre oss skikkelig mot hverandre eller skamme oss når vi gjør noe galt mot andre. Selv her inne på dol blir en hetset. Anonymkode: f6cba...a59 Hva sikter du til? Anonymkode: 2d841...e03 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva sikter du til? Anonymkode: 2d841...e03 Er bare å lese igjennom trådene her inne så leser du vel det. Anonymkode: f6cba...a59 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er bare å lese igjennom trådene her inne så leser du vel det. Anonymkode: f6cba...a59 Jeg har lest de fleste tråder her på dol og jeg har ikke sett noe hets. Så du må gjerne komme med eksempler. Anonymkode: c4bd6...a42 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har lest de fleste tråder her på dol og jeg har ikke sett noe hets. Så du må gjerne komme med eksempler. Anonymkode: c4bd6...a42 Mye dårlig oppførsel på enkelte her inne. Om du ikke har sett det må du være blind. Men heldigvis fins det et bedre sted enn her. Anonymkode: f6cba...a59 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mye dårlig oppførsel på enkelte her inne. Om du ikke har sett det må du være blind. Men heldigvis fins det et bedre sted enn her. Anonymkode: f6cba...a59 Ok, du får ha det bra da, og lykke til videre! 1 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mye dårlig oppførsel på enkelte her inne. Om du ikke har sett det må du være blind. Men heldigvis fins det et bedre sted enn her. Anonymkode: f6cba...a59 Kan jeg spørre hvor? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mye dårlig oppførsel på enkelte her inne. Om du ikke har sett det må du være blind. Men heldigvis fins det et bedre sted enn her. Anonymkode: f6cba...a59 Vel, det er frivillig å være her. Men jeg merker at du ikke klarer å komme med eksempler, og går heller til angrep på meg. Kanskje leve slik du preker? Anonymkode: c4bd6...a42 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Alltid fascinerende med de som føler de må spre litt eder og galle og deretter annonsere at de skal forlate et forum eller en gruppe på facebook e.l. Det er altså fullt mulig å gå i stillhet. 0 Siter
slabbedask Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mye dårlig oppførsel på enkelte her inne. Om du ikke har sett det må du være blind. Men heldigvis fins det et bedre sted enn her. Anonymkode: f6cba...a59 4 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden slabbedask skrev (1 minutt siden): Elsker dette bildet 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.