AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli At 4 voksne alle er like onde? Og at ingen naboer lukter lunta? Dette er for meg veldig vanskelig å forstå. Måtte barna få god omsorg og oppfølging resten av livet! Anonymkode: 584ae...ad0 0 Siter
emilie321 Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): At 4 voksne alle er like onde? Og at ingen naboer lukter lunta? Dette er for meg veldig vanskelig å forstå. Måtte barna få god omsorg og oppfølging resten av livet! Anonymkode: 584ae...ad0 Leste om det og dette er bare helt grusomt. Flere av barna kunne ikke snakke engang og tror det var 7 av de som var så dårlige at de måtte til sykehus. Helt ufattelig at dette kunne skje/ikke bli oppdaget. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli emilie321 skrev (8 minutter siden): Leste om det og dette er bare helt grusomt. Flere av barna kunne ikke snakke engang og tror det var 7 av de som var så dårlige at de måtte til sykehus. Helt ufattelig at dette kunne skje/ikke bli oppdaget. Veldig vondt å lese! Den minste var 18 mnd og eldste 18! Tenk 18 lange år. Vanskelig å forstå ondskapen mennesket kan ha i seg. Anonymkode: 584ae...ad0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Helt forferdelig! Jeg stusser bare litt over at det går an å være så fruktbar at man får ett barn i året. Men kanskje det var noen flerlingefødsler inne i bildet. Men får litt mistanke om at ikke alle barna er deres.. Anonymkode: 18386...9ea 0 Siter
Musikk Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli (endret) Den eldste damen kan nok ikke få mer barn ser slik ut på bilde av de. Endret 12. juli av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli https://www.vg.no/nyheter/i/bOqRvd/16-barn-reddet-fra-elendige-forhold-i-hjem-i-ohio 0 Siter
Lady HM Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Musikk skrev (8 minutter siden): Den eldste damen kan nok ikke få mer barn ser slik ut på bilde av de. Hva pokker er det for en kommentar da??! 0 Siter
Musikk Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli (endret) Lady HM skrev (2 minutter siden): Hva pokker er det for en kommentar da??! De fire siktede skal ifølge påtalemyndigheten være barnas bestefar, bestemor, far og mor: Gary Siders Sr. (73), Christina Siders (67), Gary Siders II (36) og Elizabeth Siders (33). Endret 12. juli av Musikk 0 Siter
Lady HM Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Musikk skrev (1 minutt siden): De fire siktede skal ifølge påtalemyndigheten være barnas bestefar, bestemor, far og mor: Gary Siders Sr. (73), Christina Siders (67), Gary Siders II (36) og Elizabeth Siders (33). Ja, og så? 0 Siter
Musikk Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Musikk skrev (1 minutt siden): De fire siktede skal ifølge påtalemyndigheten være barnas bestefar, bestemor, far og mor: Gary Siders Sr. (73), Christina Siders (67), Gary Siders II (36) og Elizabeth Siders (33). Hun er kun moren til moren til barna. 0 Siter
Musikk Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Lady HM skrev (Akkurat nå): Ja, og så? Jeg trodde først at de 16 barna hadde damene fått hver for seg ikke kun den ene av de. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Stemmer det at hun var gravid under pågripelsen? Anonymkode: 584ae...ad0 0 Siter
Musikk Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Musikk skrev (1 time siden): Jeg trodde først at de 16 barna hadde damene fått hver for seg ikke kun den ene av de. Mye får en dame og føde tilsammen 16 barn det vil si hun har god gravid 16 ganger. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt forferdelig! Jeg stusser bare litt over at det går an å være så fruktbar at man får ett barn i året. Men kanskje det var noen flerlingefødsler inne i bildet. Men får litt mistanke om at ikke alle barna er deres.. Anonymkode: 18386...9ea Hvis 33-åringen er moren til alle barna, så var hun altså 15 da det første barnet ble født! Det er nok ikke bare de 16 barnas tragedie som ligger bak her. 0 Siter
Musikk Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Lillemus skrev (1 time siden): Hvis 33-åringen er moren til alle barna, så var hun altså 15 da det første barnet ble født! Det er nok ikke bare de 16 barnas tragedie som ligger bak her. Hun er mor til flere en 16 barn, de barna døde en stund etter fødselen de var siamesiske tvillinger. 0 Siter
Musikk Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Stemmer det at hun var gravid under pågripelsen? Anonymkode: 584ae...ad0 Ja, hun venter en jente. 0 Siter
Musikk Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli stjernestøv skrev (32 minutter siden): Dette var fælt. Ja, jeg har lest mye om denne tragiske saken i Amerikanske aviser på FB og sett på YouTube videoer. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.