Gå til innhold

Ukens produkt - for kvinner!


BettyBlue

Anbefalte innlegg

Vaseline Intensive Care - Hand & Nail Lotion!

Velduftende, fløyelsmyke hender, pene neglebånd og STERKE negler!

Bare etter to-tre dagers bruk.

Pris ca 30 kr for 75 ml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestandig brukt den når jeg har brukt håndkrem da, og er absolutt fornøyd! :-)

Men den beste negleforsterkeren jeg noen gang har brukt er Mavala.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den på rosa flaske du snakker om? Isj. Jeg sverger til håndkremen til Neutrogena, liten (50 ml?) tube, uannselig, parfymefri og det eneste som duger på mine hender når de blir tørre - etter en innsmøring er de kjempfine! Prisen? ca. 35,- for 50 ml. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bull. Den legger seg utenpå huden og stinker i tillegg. Må smøre meg igjen etter kort tid.

Neutrogena er myyye bedre. :-) Drøy og billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestandig brukt den når jeg har brukt håndkrem da, og er absolutt fornøyd! :-)

Men den beste negleforsterkeren jeg noen gang har brukt er Mavala.

Hvilken Mavala er det? Jeg har en som skal pensles på neglene 1 til 2 ganger i uka, og den trekker inn, er ikke oljete. Er det den du har? Er ikke særlig fornøyd med den jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det den på rosa flaske du snakker om? Isj. Jeg sverger til håndkremen til Neutrogena, liten (50 ml?) tube, uannselig, parfymefri og det eneste som duger på mine hender når de blir tørre - etter en innsmøring er de kjempfine! Prisen? ca. 35,- for 50 ml. :o)

Den til Neutrogena syns jeg er ekkel, legger seg som en seig hinne utenpå, jeg føler at henda blir kvælt.

Hver sin smak.

Har forresten en jæskla dyr en fra Shisheido også, men den er ikke bedre enn den fra Vaselin Care.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken Mavala er det? Jeg har en som skal pensles på neglene 1 til 2 ganger i uka, og den trekker inn, er ikke oljete. Er det den du har? Er ikke særlig fornøyd med den jeg...

Ja og den er grønn, jeg har klart å få lange negler med den, men kan du anbefale en som er bedre? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og den er grønn, jeg har klart å få lange negler med den, men kan du anbefale en som er bedre? :-)

Korken på flasken er rød, og inneholder bare 2 ml. Men det er mulig at fargen på det er litt grønnaktig....?

Samme type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...