AnonymBruker Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Alle mine problemer starter sakte med kognitive problemer, som legen ikke tok seriøst. Hadde mye stress og gikk på 100 mg seroquel. Gikk til legen og begynte å prate pm de kognitive problemene, men hun gjorde ikke så mye med det. Ble henvist videre på grunn av det av en annen lege som undersøkte meg på grunn av smerter. Jeg husker det var helt ille, jeg glemte timeavtale med denne spesialisten, og gikk regning på over 1000 kr. Glemte å dra til gynekolog selv om jeg var i god tid i riktig bygning, men ble distrahert og glemte hele greia. Dukket opp en time for sent. Var under mye stress i perioden. Så begynte jeg å sove mindre og mindre. Fikk depresjon. Kan slik glemsomhet være på grunn av depresjon, stress eller overgangsalder? Jeg var surrete en ganske lang stund. Bedre nå? Har sluttet på seroquel. Anonymkode: f30bf...c63 0 Siter
Musikk Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Depresjon, angst, stress, lik værdag, noen typer medisiner, søvnmangel, vitamin mangel, blodmangel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.