Gå til innhold

Hvilken type tilstander kan gi glemsomhet og følelsen av at man mangler kontroll på hverdagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle mine problemer starter sakte med kognitive problemer, som legen ikke tok seriøst. Hadde mye stress og gikk på 100 mg seroquel. 

Gikk til legen og begynte å prate pm de kognitive problemene, men hun gjorde ikke så mye med det. Ble henvist videre på grunn av det av en annen lege som undersøkte meg på grunn av smerter. 

Jeg husker det var helt ille, jeg glemte timeavtale med denne spesialisten, og gikk regning på over 1000 kr. Glemte å dra til gynekolog selv om jeg var i god tid i riktig bygning, men ble distrahert og glemte hele greia. Dukket opp en time for sent. Var under mye stress i perioden. 

Så begynte jeg å sove mindre og mindre. Fikk depresjon. Kan slik glemsomhet være på grunn av depresjon, stress eller overgangsalder?  Jeg var surrete en ganske lang stund. Bedre nå? Har sluttet på seroquel. 

Anonymkode: f30bf...c63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Depresjon, angst, stress, lik værdag, noen typer medisiner, søvnmangel, vitamin mangel, blodmangel.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...