Gå til innhold

Nachnoo: Kan det noen ganger ta veldig lang tid før medisiner virker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typ måneder og opptil ett år?

Anonymkode: af83b...983

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ta måneder der man er tvunget til å øke dosen svært sakte som ved Lamictal, eller når behandler av en eller annen grunn er alt for forsiktig med økning av dose.

At det tar år har jeg aldri opplevd.

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (14 minutter siden):

Det kan ta måneder der man er tvunget til å øke dosen svært sakte som ved Lamictal, eller når behandler av en eller annen grunn er alt for forsiktig med økning av dose.

At det tar år har jeg aldri opplevd.

Takk for svar. Synes bare det er litt rart at jeg er så mye bedre nå. Det er ikke gjort store endringer i medisiner (bare på 1) de siste ett og et halvt år. Så da virker det som om virkningen av alle medisiner har kicket inn nå først. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar. Synes bare det er litt rart at jeg er så mye bedre nå. Det er ikke gjort store endringer i medisiner (bare på 1) de siste ett og et halvt år. Så da virker det som om virkningen av alle medisiner har kicket inn nå først. 

Terapi og egeninnsats?

AnonymBruker
Skrevet
Havfruen skrev (Akkurat nå):

Terapi og egeninnsats?

Nei. 

Kanskje er det bare sykdommen som er inne i en rolig periode. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lurt litt på det samme. Har gått på Lithium i over ett år. Ble plutselig bedreen måned siden. Derfor veldig usikker om Lithium gjør særlig mye for meg. Var ferdig med doseøkning lenge siden. Men ikke bedre før nå. 

Anonymkode: 9216b...a44

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...