AnonymBruker Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Typ måneder og opptil ett år? Anonymkode: af83b...983 0 Siter
nachnoo Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Det kan ta måneder der man er tvunget til å øke dosen svært sakte som ved Lamictal, eller når behandler av en eller annen grunn er alt for forsiktig med økning av dose. At det tar år har jeg aldri opplevd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli nachnoo skrev (14 minutter siden): Det kan ta måneder der man er tvunget til å øke dosen svært sakte som ved Lamictal, eller når behandler av en eller annen grunn er alt for forsiktig med økning av dose. At det tar år har jeg aldri opplevd. Takk for svar. Synes bare det er litt rart at jeg er så mye bedre nå. Det er ikke gjort store endringer i medisiner (bare på 1) de siste ett og et halvt år. Så da virker det som om virkningen av alle medisiner har kicket inn nå først. Anonymkode: af83b...983 0 Siter
Havfruen Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Synes bare det er litt rart at jeg er så mye bedre nå. Det er ikke gjort store endringer i medisiner (bare på 1) de siste ett og et halvt år. Så da virker det som om virkningen av alle medisiner har kicket inn nå først. Anonymkode: af83b...983 Terapi og egeninnsats? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Havfruen skrev (Akkurat nå): Terapi og egeninnsats? Nei. Kanskje er det bare sykdommen som er inne i en rolig periode. Anonymkode: af83b...983 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Jeg har lurt litt på det samme. Har gått på Lithium i over ett år. Ble plutselig bedreen måned siden. Derfor veldig usikker om Lithium gjør særlig mye for meg. Var ferdig med doseøkning lenge siden. Men ikke bedre før nå. Anonymkode: 9216b...a44 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.