Gå til innhold

Bruker du sminke? Kan aldri se for meg å ikke sminke meg hver eneste dag, uansett hva jeg skal😅

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva med deg?

Anonymkode: 00d14...2c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sminker meg til spesielle anledninger, sjelden i hverdagen. Hadde aldri giddet styre med det hver dag.

Anonymkode: 638b7...4be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sminker meg til spesielle anledninger, sjelden i hverdagen. Hadde aldri giddet styre med det hver dag.

Det tar meg maks 5 min😅jeg ser helt død ut uten.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det tar meg maks 5 min😅jeg ser helt død ut uten.

Det er bare noe du føler fordi du er vant med å se deg selv med sminke. Du ser naturlig ut uten.

Men mange kvinner har et forvridd syn på eget (og kanskje også andre kvinners) utseende, pga reklame, media og skjønnhetsbransjen som kynisk utnytter kvinners usikkerhet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hva med deg?

Aldri brukt sminke. Prøvde noen ganger i ungdommen, men det føltes bare rart og ikke meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det er bare noe du føler fordi du er vant med å se deg selv med sminke. Du ser naturlig ut uten.

Men mange kvinner har et forvridd syn på eget (og kanskje også andre kvinners) utseende, pga reklame, media og skjønnhetsbransjen som kynisk utnytter kvinners usikkerhet.

Har brukt hver dag siden jeg var 12 år😅kunne ikke tenkt meg et liv uten. Sminker meg selv om jeg er syk osv.

UtakknemligDiva
Skrevet

Nei, jeg skjønner ikke hva jeg skal sminke meg for. 

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er bakdelen med sminke og et av grunnene til at jeg ikke bruker det. Plutselig har man ikke tid og alle vil synes du ser syk ut. 

Skrevet

Jeg sminker meg ikke.

Gjorde det bittelitt da jeg var yngre.

Skrevet

Jeg sminker meg alltid litt når jeg skal på jobb eller ut blant folk ellers. Har opplevd at kolleger har spurt om jeg er trøtt når jeg en sjelden gang har glemt det 👀

AnonymBruker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (29 minutter siden):

Nei, jeg skjønner ikke hva jeg skal sminke meg for. 

For å føle deg mer vel og fresh?

Skrevet
Musikk skrev (2 timer siden):

Nei, jeg bruke mye før i tiden. 

Såg ut som Trump i min ungdomstid i ansiktet😀

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For å føle deg mer vel og fresh?

Ja fordi naturen ikke designet oss bra nok så må vi bruke sminke. Men jeg tar meg ikke tid til det. Kun hvis jeg skal på fest. Kjipt om man sover litt for lenge og møter opp og folk spør om du er syk, men så er det bare at du ikke bruker sminke..

AnonymBruker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (30 minutter siden):

Ja fordi naturen ikke designet oss bra nok så må vi bruke sminke. Men jeg tar meg ikke tid til det. Kun hvis jeg skal på fest. Kjipt om man sover litt for lenge og møter opp og folk spør om du er syk, men så er det bare at du ikke bruker sminke..

Derfor går jeg aldri uten!

Skrevet

Ja, hver dag. Unntaket er hvis jeg ikke skal ut av huset og ingen skal se meg. Men jeg bruker ikke like mye sminke som før, da det ikke ser liker bra ut som da jeg var i 20-årene. Men øyenbryn og mascara er et minimum. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...