AnonymBruker Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Hva med deg? Anonymkode: 00d14...2c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Sminker meg til spesielle anledninger, sjelden i hverdagen. Hadde aldri giddet styre med det hver dag. Anonymkode: 638b7...4be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sminker meg til spesielle anledninger, sjelden i hverdagen. Hadde aldri giddet styre med det hver dag. Anonymkode: 638b7...4be Det tar meg maks 5 min😅jeg ser helt død ut uten. Anonymkode: 00d14...2c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det tar meg maks 5 min😅jeg ser helt død ut uten. Anonymkode: 00d14...2c9 Det er bare noe du føler fordi du er vant med å se deg selv med sminke. Du ser naturlig ut uten. Men mange kvinner har et forvridd syn på eget (og kanskje også andre kvinners) utseende, pga reklame, media og skjønnhetsbransjen som kynisk utnytter kvinners usikkerhet. Anonymkode: 638b7...4be 1 Siter
Lillemus Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hva med deg? Anonymkode: 00d14...2c9 Aldri brukt sminke. Prøvde noen ganger i ungdommen, men det føltes bare rart og ikke meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det er bare noe du føler fordi du er vant med å se deg selv med sminke. Du ser naturlig ut uten. Men mange kvinner har et forvridd syn på eget (og kanskje også andre kvinners) utseende, pga reklame, media og skjønnhetsbransjen som kynisk utnytter kvinners usikkerhet. Anonymkode: 638b7...4be Har brukt hver dag siden jeg var 12 år😅kunne ikke tenkt meg et liv uten. Sminker meg selv om jeg er syk osv. Anonymkode: 00d14...2c9 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Nei, jeg skjønner ikke hva jeg skal sminke meg for. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er bare noe du føler fordi du er vant med å se deg selv med sminke. Du ser naturlig ut uten. Men mange kvinner har et forvridd syn på eget (og kanskje også andre kvinners) utseende, pga reklame, media og skjønnhetsbransjen som kynisk utnytter kvinners usikkerhet. Anonymkode: 638b7...4be Dette er bakdelen med sminke og et av grunnene til at jeg ikke bruker det. Plutselig har man ikke tid og alle vil synes du ser syk ut. 0 Siter
påskelilje Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg sminker meg ikke. Gjorde det bittelitt da jeg var yngre. 0 Siter
Ekstra Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg sminker meg alltid litt når jeg skal på jobb eller ut blant folk ellers. Har opplevd at kolleger har spurt om jeg er trøtt når jeg en sjelden gang har glemt det 👀 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden UtakknemligDiva skrev (29 minutter siden): Nei, jeg skjønner ikke hva jeg skal sminke meg for. For å føle deg mer vel og fresh? Anonymkode: 00d14...2c9 0 Siter
Musikk Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Musikk skrev (2 timer siden): Nei, jeg bruke mye før i tiden. Såg ut som Trump i min ungdomstid i ansiktet😀 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): For å føle deg mer vel og fresh? Anonymkode: 00d14...2c9 Ja fordi naturen ikke designet oss bra nok så må vi bruke sminke. Men jeg tar meg ikke tid til det. Kun hvis jeg skal på fest. Kjipt om man sover litt for lenge og møter opp og folk spør om du er syk, men så er det bare at du ikke bruker sminke.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden UtakknemligDiva skrev (30 minutter siden): Ja fordi naturen ikke designet oss bra nok så må vi bruke sminke. Men jeg tar meg ikke tid til det. Kun hvis jeg skal på fest. Kjipt om man sover litt for lenge og møter opp og folk spør om du er syk, men så er det bare at du ikke bruker sminke.. Derfor går jeg aldri uten! Anonymkode: 00d14...2c9 0 Siter
knas Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Ja, hver dag. Unntaket er hvis jeg ikke skal ut av huset og ingen skal se meg. Men jeg bruker ikke like mye sminke som før, da det ikke ser liker bra ut som da jeg var i 20-årene. Men øyenbryn og mascara er et minimum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.