Gå til innhold

Er det flere som sliter med å sove i varmen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med søvnen nå. Fått beskjed om at jeg har bipolar og skjønner ikke hvordan det virker. 

Hva er maniske episoder drevet av. ? 

Jeg føler meg ikke urolig, men sliten. Varmen gjør det vanskelig nå. Ofte er det ellers enten stress angst eller depresjon som har holdt meg våken i tillegg til at jeg er sensitiv for lyd lys etc. For eksempel ikke klart å sove på hotell som er rett ved trafikkert vei på grunn av støy. Og ørepropper har jeg vendt meg mer til nå, men tidligere vært følsom for følelsen ørepropper gir. Er litt ubehagelig. Da sovet dårlig. 

Sover også dårlig når jeg får vondt i hofter og rygg av madrass. 

Har en lang liste faktorer som gjør søvn vanskelig. Er dette vanlig med bipolar?  

Min tidligere psykolog ble veldig stresset hvis jeg nevnte at jeg sover dårlig, minnet meg på nød medisinen. Men jeg er rolig, har aldri hatt behov for nød medisinen. 

Men nå er det slitsomt. Jeg gar en vifte, men da plages jeg av lyden. Og det at det blir for kaldt igjen. 

Slitsomt. Flere som har det sånn? Og verre skal det visst bli. 

Anonymkode: 34d1f...10d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...