Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kjerringskinn

Husker du at du for en stund tilbake fikk spørsmål om hvordan det var på Jessheim? Her kommer fortsettelsen: Flyttelasset mitt går i morgen og ei venninne flytter inn i naboveien om tre uker!

Regner med at du tar en tur over på kaffe i neste uke og forteller om alle severdighetene i nærmiljøet ;-)

Er ikke nysgjerrigpetra mer (har forresten registrert at det er flere her inne som kaller seg det), er bare et ganske alminnelig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50328-amber-sun/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjerringskinn

Wow! Det var kjapt!

Flytter du inn i Blåbærtråkket, da? Eller Kongletoppen?

Enebolig? Rekkehus?

Velkommen, ihvertfall! Flere hyggelige folk i nabolaget er alltid fint! ;-)

Hei nabo :-)

Støl etter å ha slept mitt jordiske gods til nytt krypinn, stabler av pappesker rundt omkring, men blid og fornøyd!

Har satt meg litt inn i lokale forhold, og tror at jeg bor 10 minutters gange unna deg.... skal ikke legge ut hele adressen her, men på andre siden av skolen er det et felt med blomsternavn. Der finner du meg!

er veldig motivert for å bli kjent med folk i nærmiljøet. Send meg gjerne en mail til [email protected] så skal jeg fortelle hvor det serveres kaffe. Kommer du en av de nærmeste dagene må du regne med å snuble i en og annen eske men du skal få slippe å pakke ut ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50328-amber-sun/#findComment-198928
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...