Gå til innhold

Lion,nanna og andre i FC


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Jeg har avansert til tøffing. Har selvfølgelig ikke klart å begrense dette til FC, maskina fikk også gjennomgå. Nå er den død. Igjen.

Kan ikke returnere flere utfordringer før ny maskin er på plass. Og/eller den andre reparert. Tar altfor lang tid med høvdingens gamle skrothaug. Sakte film osv osv.

*Vurderer å gå amok med Her & Nå kortet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Dæven, du er ramm på spillingen. Å svare på utfordringer fra deg er som å prøve å tømme dødehavet! Hehe...

Du får nyte pausen da, he he. Ikke sikkert den varer så lenge, er bare sååå gira på å kjøpe ny maskin i morgen! En slags...ehh...reservemaskin. Lurer på å skifte over til adsl også. Sliter med den UPC dritten nå.

*Gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nyte pausen da, he he. Ikke sikkert den varer så lenge, er bare sååå gira på å kjøpe ny maskin i morgen! En slags...ehh...reservemaskin. Lurer på å skifte over til adsl også. Sliter med den UPC dritten nå.

*Gruble*

Det er bare bra at du ikke får sendt så mange, for jeg kan ikke sitte så lenge av gangen. Men jeg _måtte_ innom en tur... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det er bare bra at du ikke får sendt så mange, for jeg kan ikke sitte så lenge av gangen. Men jeg _måtte_ innom en tur... ;-)

Jeg skal komme sterkt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

I lige måde! ;-)

Hvordan går det med foten din? Jada, har sniklest meldinga di til birdie. Vel, kan jo ikke akkurat kalle det sniklesing da, så åpenlyst som jeg gjør det. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med foten din? Jada, har sniklest meldinga di til birdie. Vel, kan jo ikke akkurat kalle det sniklesing da, så åpenlyst som jeg gjør det. *ler*

Hehe - din kikker! Næsj - den er akkurat ved det samme. Men så har jeg ikke latt den få ro heller, går jo ikke det med det jeg har å gjøre om dagene. Men nå har jeg tenkt å parkere i sengen noen dager, har skaffet barnevakt til imorgen. :-)

Lykke til med den kranglete maskinen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hehe - din kikker! Næsj - den er akkurat ved det samme. Men så har jeg ikke latt den få ro heller, går jo ikke det med det jeg har å gjøre om dagene. Men nå har jeg tenkt å parkere i sengen noen dager, har skaffet barnevakt til imorgen. :-)

Lykke til med den kranglete maskinen. ;-)

Høres fornuftig ut.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hyyyyyl*

Du er jo den eneste jeg sanker poeng på. De andre er jo bare sånne kjipe dørvakter og såkalte gatas skrekk. Det er jo bare vi som er tøffinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

*Hyyyyyl*

Du er jo den eneste jeg sanker poeng på. De andre er jo bare sånne kjipe dørvakter og såkalte gatas skrekk. Det er jo bare vi som er tøffinger.

Jeg er så tøff at jeg har drept maskina mi. Har gjenopplivet den, må bare ikke restarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Øh...jeg er litt slapp i dag. Lurer på om jeg skal vente til senere med å slå deg?!

Du kan jo psyke deg opp imens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...