AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:36 Skrevet tirsdag kl 17:36 Jeg har funnet at jeg egentlig aldri slapper av med noen. Vil gjerne lære meg det. Jeg er veldig obs på andres behov så jeg har alltid dårlig samvittighet for alt jeg burde ha gjort for andre. Anonymkode: f1863...c8e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:55 Skrevet tirsdag kl 19:55 Sex og deretter ligge på armen. Anonymkode: 709f0...728 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:23 Skrevet tirsdag kl 20:23 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Sex og deretter ligge på armen. Anonymkode: 709f0...728 Bra for dere! Vi har ikke hatt sex på 5 år... Anonymkode: f1863...c8e 0 Siter
Fru2020 Skrevet tirsdag kl 20:27 Skrevet tirsdag kl 20:27 Ligge på armen her også. Eller ligge i skjei. ..eller når han synger for meg. Han synger egentlig ikke særlig bra, og jeg har jobbet som profesjonell sanger, men det er helt magisk å ligge ned mens noen synger for deg. Jeg foreslår for deg at du begynner å gjøre gode ting for deg selv. En ting hver dag. Da kan du forhåpentligvis lære at du fortjener å bli tatt vare på. Da kan det være lettere å ikke fokusere på den andre hele tiden og lettere å slappe av 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:45 Skrevet tirsdag kl 20:45 Fru2020 skrev (16 minutter siden): Ligge på armen her også. Eller ligge i skjei. ..eller når han synger for meg. Han synger egentlig ikke særlig bra, og jeg har jobbet som profesjonell sanger, men det er helt magisk å ligge ned mens noen synger for deg. Jeg foreslår for deg at du begynner å gjøre gode ting for deg selv. En ting hver dag. Da kan du forhåpentligvis lære at du fortjener å bli tatt vare på. Da kan det være lettere å ikke fokusere på den andre hele tiden og lettere å slappe av Det er veldig sjarmerende å høre, men jeg hadde aldri taklet den ømheten. Det hadde blitt for mye for meg. Jeg har gått fra selvhat til selvforakt. Jobber med endring, men muren kjennes ugjennomtrengelig. Anonymkode: f1863...c8e 0 Siter
Vendi Skrevet tirsdag kl 20:58 Skrevet tirsdag kl 20:58 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er veldig sjarmerende å høre, men jeg hadde aldri taklet den ømheten. Det hadde blitt for mye for meg. Jeg har gått fra selvhat til selvforakt. Jobber med endring, men muren kjennes ugjennomtrengelig. Anonymkode: f1863...c8e Siden ikke du takler ømhet og kanskje heller ikke fysisk nærhet (?), så kan det jo være mye god avslapning i å f.eks dele et måltid en kveld og snakke litt sammen, eller se en film sammen? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:01 Skrevet tirsdag kl 21:01 Vi slapper ofte av med å se en film sammen. Anonymkode: 4eb7a...0b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:05 Skrevet tirsdag kl 21:05 Vendi skrev (6 minutter siden): Siden ikke du takler ømhet og kanskje heller ikke fysisk nærhet (?), så kan det jo være mye god avslapning i å f.eks dele et måltid en kveld og snakke litt sammen, eller se en film sammen? Ja, det kan vi☺️Vi har begynt å gå litt turer sammen, men jeg føler hele tiden på at jeg bør underholde han.. Anonymkode: f1863...c8e 0 Siter
Vendi Skrevet tirsdag kl 21:09 Skrevet tirsdag kl 21:09 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det kan vi☺️Vi har begynt å gå litt turer sammen, men jeg føler hele tiden på at jeg bør underholde han.. Anonymkode: f1863...c8e Å gå en tur sammen høres jo også fint ut Tror ikke du trenger å tenke så mye på at du må underholde han hele tida. Han har også et ansvar for å skape hyggelig stemning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:20 Skrevet tirsdag kl 21:20 Vendi skrev (9 minutter siden): Å gå en tur sammen høres jo også fint ut Tror ikke du trenger å tenke så mye på at du må underholde han hele tida. Han har også et ansvar for å skape hyggelig stemning. Det er er helt sant. Jeg har nok en overbevisning om at jeg har alt ansvar i en relasjon. Om noen skulle kjede seg =min feil osv. Anonymkode: f1863...c8e 0 Siter
Vendi Skrevet tirsdag kl 21:56 Skrevet tirsdag kl 21:56 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det er er helt sant. Jeg har nok en overbevisning om at jeg har alt ansvar i en relasjon. Om noen skulle kjede seg =min feil osv. Anonymkode: f1863...c8e Det stemmer ikke 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:49 Skrevet tirsdag kl 23:49 Vendi skrev (1 time siden): Det stemmer ikke Jeg har skjønt det🫡problemet er bare at det er så integrert i meg at jeg strever med å leve annerledes. Anonymkode: f1863...c8e 1 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:35 Skrevet onsdag kl 08:35 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Bra for dere! Vi har ikke hatt sex på 5 år... Anonymkode: f1863...c8e Prøv det. Anbefales 🙂 Anonymkode: 709f0...728 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:57 Skrevet onsdag kl 09:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøv det. Anbefales 🙂 Anonymkode: 709f0...728 Tror ikke vi kommer dit igjen... Anonymkode: f1863...c8e 0 Siter
Dorthe Skrevet onsdag kl 10:36 Skrevet onsdag kl 10:36 Vi sitter ved spisebordet, med eller uten et glass vin, og prater. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet i går, 10:28 Skrevet i går, 10:28 Vi kan gjerne lage mat sammen mens vi skravler om stort og smått. Og blir sittende en god stund ved middagsbordet. Og vi hjelper hverandre med å rydde opp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 10:37 Skrevet i går, 10:37 Eva Sofie skrev (8 minutter siden): Vi kan gjerne lage mat sammen mens vi skravler om stort og smått. Og blir sittende en god stund ved middagsbordet. Og vi hjelper hverandre med å rydde opp. Det kjennes ut som om vi ikke har det overskuddet lengre. Vi hatt høy belastning overskuddet tid og er begge sterkt preget av det. Men vi må jo begynne en plass om vi ønsker å gjøre noe med det. Anonymkode: f1863...c8e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.