Gå til innhold

birdie den lærde


nanna

Anbefalte innlegg

Det ble sånn halvdramatisk hos legen idag, hun var redd for at infeksjonene hadde noe med hverandre å gjøre, så hun sendte meg sporenstreks til sykehuset for UL. De fant selvsagt ingen væske i leddet, så da sendte de meg hjem igjen. Uten noe nærmere forklaring, oppskrift eller behandling . Jah.

Har ligget resten av dagen, håper det hjelper. Skal vi fremdeles gjøre strekkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det. Alt som hjelper er av det gode, sant? Synes du skal ta en tlf til fastlegen i morra og forklare hva som skjedde på sykehuset, og spørre om h*n ikke kan henvise deg til fysio i en fei.

Ikke kall meg den lærde, forresten, er du snill.. Er ennå halvt i sjokk etter en traumatisk opplevelse på Foreldreforum i kveld. ;o) Visste du forresten at jeg regnes blant helsekostfanatikerne her på DOL? Har fått det svart på hvitt to ganger bare i kveld - dessverre ble det ene slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det. Alt som hjelper er av det gode, sant? Synes du skal ta en tlf til fastlegen i morra og forklare hva som skjedde på sykehuset, og spørre om h*n ikke kan henvise deg til fysio i en fei.

Ikke kall meg den lærde, forresten, er du snill.. Er ennå halvt i sjokk etter en traumatisk opplevelse på Foreldreforum i kveld. ;o) Visste du forresten at jeg regnes blant helsekostfanatikerne her på DOL? Har fått det svart på hvitt to ganger bare i kveld - dessverre ble det ene slettet.

Jeg tenkte jeg skulle ta en telefon, ja. Jeg ble så forfjamset at jeg ikke rakk å spørre om en alternativ diagnose. Tør ikke ta noen tabletter heller, vet ikke om de mikse med den hestekuren av antibiotika jeg fikk byttet til idag. Hehe... Er det forresten en myte at man ikke skal drikke alkohol under en sånn kur?

Og det på foreldreforum så jeg. *fnise* Jeg holder fremdeles fast ved at du er lærd. *bøyer seg i støvet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle ta en telefon, ja. Jeg ble så forfjamset at jeg ikke rakk å spørre om en alternativ diagnose. Tør ikke ta noen tabletter heller, vet ikke om de mikse med den hestekuren av antibiotika jeg fikk byttet til idag. Hehe... Er det forresten en myte at man ikke skal drikke alkohol under en sånn kur?

Og det på foreldreforum så jeg. *fnise* Jeg holder fremdeles fast ved at du er lærd. *bøyer seg i støvet*

Alkohol og antibiotika ruler, nanna! Ser deg på forum for rusterapi, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.

Hehe.. da den tittelen dukka opp, tenkte jeg - "Å faen, hva er det NÅ da??" Så så jeg jo at det var demses som hadde undertegnet... ;o)

Ærlig talt, synes DU at jeg - æh! nei, glem det. (Feil person, hehe... :oÞ)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. da den tittelen dukka opp, tenkte jeg - "Å faen, hva er det NÅ da??" Så så jeg jo at det var demses som hadde undertegnet... ;o)

Ærlig talt, synes DU at jeg - æh! nei, glem det. (Feil person, hehe... :oÞ)

Ikke bry deg om de "feilfrie", nebbete og feige sladrekjerringene. Du er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om de "feilfrie", nebbete og feige sladrekjerringene. Du er ok.

:o))

Ble ikke akkurat så fryktelig lei meg, men ganske overraska. Men godord fra naiv tar jeg med meg, uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. da den tittelen dukka opp, tenkte jeg - "Å faen, hva er det NÅ da??" Så så jeg jo at det var demses som hadde undertegnet... ;o)

Ærlig talt, synes DU at jeg - æh! nei, glem det. (Feil person, hehe... :oÞ)

Hehehehe!

Men jeg kan ikke unngå å legge merke til at du vrir deg unna spørsmålet? Du har kanskje ikke noe svar? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om de "feilfrie", nebbete og feige sladrekjerringene. Du er ok.

Feilfri, ja. til nød også nebbete. Men feig? Kjenner meg ikke helt igjen der. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilfri, ja. til nød også nebbete. Men feig? Kjenner meg ikke helt igjen der. :-P

Tror ikke naiv (eller jeg) hadde akkurat deg i tankene..

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe!

Men jeg kan ikke unngå å legge merke til at du vrir deg unna spørsmålet? Du har kanskje ikke noe svar? ;-)

På hva da? Det med alkohol og penicilin? Sier ikke det seg sjøl?

Ellers er det det å melde at jeg om ca ti minutter logger av for helga - skal på besteforeldrebesøk. *trer av*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På hva da? Det med alkohol og penicilin? Sier ikke det seg sjøl?

Ellers er det det å melde at jeg om ca ti minutter logger av for helga - skal på besteforeldrebesøk. *trer av*

Det sier seg forsåvidt ikke selv, og jeg registrerer at du ikke er oppdatert på den fronten. *erte*

Jeg skal ikke kverulere mer for denne gang, så du kan reise i viten om at det ikke ligger noen ubesvarte spørsmål fra meg. ;-) God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg forsåvidt ikke selv, og jeg registrerer at du ikke er oppdatert på den fronten. *erte*

Jeg skal ikke kverulere mer for denne gang, så du kan reise i viten om at det ikke ligger noen ubesvarte spørsmål fra meg. ;-) God tur!

Grmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grmf.

*susse* ;-)

Jeg fikk forresten beskjed om å ta Napren-E, full dose frem til mandag, samt å avlaste benet. Ingenting annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg forsåvidt ikke selv, og jeg registrerer at du ikke er oppdatert på den fronten. *erte*

Jeg skal ikke kverulere mer for denne gang, så du kan reise i viten om at det ikke ligger noen ubesvarte spørsmål fra meg. ;-) God tur!

Hva har skjedd? Det er vel ikke så ille at du blir forhindret til Spretter`n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd? Det er vel ikke så ille at du blir forhindret til Spretter`n?

Nei, jeg kan love deg at jeg reiser uansett bedring eller ei! :-) Dette er ikke noe man dør av, heldigvis. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan love deg at jeg reiser uansett bedring eller ei! :-) Dette er ikke noe man dør av, heldigvis. ;-)

*Puster lettet ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...