Gå til innhold

Har du lest Amalie Skram-forrådt?


jannet

Anbefalte innlegg

Hva handler den om. 17år gamle Ory (Aurora) gifter seg med 30år gamle Riber. Han tar sitt liv på slutten, men hva skjer på mellomtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ånei du! Les boka sjøl og gjør leksene dine! :o)

Har 13 stykker til å lese ikveld. Skal ha heldags imorgen og kom til side 43. Hjelp meg da!!:-) *Hvis jeg ber pent!?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bok faktisk - så synd at du ikke gidder å lese den.

Har 13 stykker til å lese ikveld, så jeg rekker det ikke. Kom til side 43 på 2timer! Hjelp meg noen snille!?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du hadde lest i boka di istedet for å sitte her på dol, ville du kommet lenger i boka, vet du! ;o) *tar på meg lærer-stemme*

Her er hva jeg fant da jeg søkte:

http://search.msn.com/results.asp?q=forr%C3%A5dt+amalie+skram&spoff=on&origq=&RS=CHECKED&FORM=SMCRT&v=1&cfg=SMCINITIAL&nosp=0&thr=

Takker og bukker dypt. *rører med en fot i bakken-svipper bare innom å sjekker mellom lesingen*:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker dypt. *rører med en fot i bakken-svipper bare innom å sjekker mellom lesingen*:-)

Yeah right! ;o) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 13 stykker til å lese ikveld. Skal ha heldags imorgen og kom til side 43. Hjelp meg da!!:-) *Hvis jeg ber pent!?*

Planglegging. Dette har du sikkert visst lenge og hatt god tid og boka er jo bare ei lita flis av ei bok! :o) Men jeg ser du har fått hjelp. Håper det går greit da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planglegging. Dette har du sikkert visst lenge og hatt god tid og boka er jo bare ei lita flis av ei bok! :o) Men jeg ser du har fått hjelp. Håper det går greit da!

Nei, jeg har faktisk ikke visst det så lenge,jeg går ikke på skolen skjønner du!:-) Men fikk en melding om at vi skulle ha heldags forberedende før eksamen og da skulle jeg kommet meg gjennom leselista. Bla..bla..bla.. ja ikke så interesant for deg kanskje, men... Iallefall, dagen er overstått og jeg fikk ikke bruk for informasjonen, og jeg tror det gikk kjempebra faktisk.

Ikke så enkelt å studere med småtroll i huset heller,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...