Gå til innhold

Når man får en dosgnose

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

feks bipolar. Vil den da stå "på papiret" hos legevakt og sykehus? Slik at hvis jeg får hjerteinfarkt og må legges inn på sykehus, så vil diagnosen stå der? Og hvis jeg feks legges inn på psykiatrisk sykehus i en annen kommune enn den jeg bor i, kan de da sjekke journal og få opp opp diagnosen?

Anonymkode: a6f0e...e39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og står den i kjernejournalen?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

feks bipolar. Vil den da stå "på papiret" hos legevakt og sykehus? Slik at hvis jeg får hjerteinfarkt og må legges inn på sykehus, så vil diagnosen stå der? Og hvis jeg feks legges inn på psykiatrisk sykehus i en annen kommune enn den jeg bor i, kan de da sjekke journal og få opp opp diagnosen?

Ja det står der og det får de vite. 

Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg tror ikke det, med mindre du har vært på samme sted før for psykiske ting. 

i kjernejournal står nesten ingenting hos meg. Annet enn medisiner jeg bruker og spesialist timer jeg har hatt.

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (25 minutter siden):

Jeg tror ikke det, med mindre du har vært på samme sted før for psykiske ting. 

i kjernejournal står nesten ingenting hos meg. Annet enn medisiner jeg bruker og spesialist timer jeg har hatt.

Spesialisttimer du har hatt? Epikriser da eller? Eller bare oplysninger om at du har snakket med dr x og dr y?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...