AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden feks bipolar. Vil den da stå "på papiret" hos legevakt og sykehus? Slik at hvis jeg får hjerteinfarkt og må legges inn på sykehus, så vil diagnosen stå der? Og hvis jeg feks legges inn på psykiatrisk sykehus i en annen kommune enn den jeg bor i, kan de da sjekke journal og få opp opp diagnosen? Anonymkode: a6f0e...e39 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Og står den i kjernejournalen? Anonymkode: a6f0e...e39 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): feks bipolar. Vil den da stå "på papiret" hos legevakt og sykehus? Slik at hvis jeg får hjerteinfarkt og må legges inn på sykehus, så vil diagnosen stå der? Og hvis jeg feks legges inn på psykiatrisk sykehus i en annen kommune enn den jeg bor i, kan de da sjekke journal og få opp opp diagnosen? Anonymkode: a6f0e...e39 Ja det står der og det får de vite. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du finner kanskje svaret her: https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2013-05-31-563 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Jeg tror ikke det, med mindre du har vært på samme sted før for psykiske ting. i kjernejournal står nesten ingenting hos meg. Annet enn medisiner jeg bruker og spesialist timer jeg har hatt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Worrisome_plenty skrev (25 minutter siden): Jeg tror ikke det, med mindre du har vært på samme sted før for psykiske ting. i kjernejournal står nesten ingenting hos meg. Annet enn medisiner jeg bruker og spesialist timer jeg har hatt. Spesialisttimer du har hatt? Epikriser da eller? Eller bare oplysninger om at du har snakket med dr x og dr y? Anonymkode: a6f0e...e39 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.