Vendi Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Har litt sansen for Janicke Langford, og vil dele denne med deg som kanskje føler deg litt ensom og utenfor når det er sommer og ferie. 5 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Den var fin 🥰 Anonymkode: a7c95...6f9 1 Siter
Vendi Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (39 minutter siden): Fint det hun skriver ❤️ Ja, jeg synes hun skriver mye bra. Ønsket meg diktbøker av henne til jul, og fikk 2 stk ❤️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Vendi skrev (4 minutter siden): Ja, jeg synes hun skriver mye bra. Ønsket meg diktbøker av henne til jul, og fikk 2 stk ❤️ Ok så fint, jeg har henne på FB så leser der ❤️ 1 Siter
Musikk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vendi skrev (2 timer siden): Har litt sansen for Janicke Langford, og vil dele denne med deg som kanskje føler deg litt ensom og utenfor når det er sommer og ferie. ♥️ 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (1 time siden): Ok så fint, jeg har henne på FB så leser der ❤️ Hun kommer opp på min FB også. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden emilie321 skrev (3 minutter siden): Hun kommer opp på min FB også. Ja det er bra Mye bra der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.