Musikk Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden https://www.seher.no/kjendis/feirer-pa-luksusyacht/84904402 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Hva tenkte du på her? Luksus. Skulle gjerne vært meg. De har råd til det og fortjent etter lang sesong. Anonymkode: de343...231 0 Siter
Musikk Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva tenkte du på her? Luksus. Skulle gjerne vært meg. De har råd til det og fortjent etter lang sesong. Anonymkode: de343...231 1. For varmt for meg 33 grader 2. luksus det kan jeg og like 3. Haaland og dama er heldige 4. De to reiser vist uten sønnen (Odin) kjæreste tur😍 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Musikk skrev (7 minutter siden): 1. For varmt for meg 33 grader 2. luksus det kan jeg og like 3. Haaland og dama er heldige 4. De to reiser vist uten sønnen (Odin) kjæreste tur😍 4. han heter Leo Anonymkode: 375b5...d0f 0 Siter
laban Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 4. han heter Leo Anonymkode: 375b5...d0f Nei, han heter vel Odin? 1 Siter
Vendi Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (42 minutter siden): 4. han heter Leo Anonymkode: 375b5...d0f Nei, han heter Odin. Det er sønnen til Kristian Valen som heter Leo. Kanskje du av en eller annen grunn blander disse to. Barna er vel sånn ca like gamle, og fedrene er jo kjente. Endret 12 timer siden av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Det er forskjell på folk. Anonymkode: 0ae0e...589 0 Siter
Musikk Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): 4. han heter Leo Anonymkode: 375b5...d0f Nei, han hetter Odin sønnen til Haaland! 0 Siter
Musikk Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden laban skrev (1 time siden): Nei, han heter vel Odin? Ja. 0 Siter
Musikk Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): 4. han heter Leo Anonymkode: 375b5...d0f Vil du lage bråk? selfølgelig kan du ha tatt feil med navne jeg tviler på dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.