AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Jeg har fått sykemelding til søndag 9. August holder det om jeg bestiller time for eventuell forlengelse av sykemeldingen mandag 10. August eller er det for sent? Den nye sykemeldingen gjelder vel fra dagen man er der så det går vel bra? Anonymkode: a8a97...af0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Ville bare forsikre meg om at jeg har forstått det riktig. Anonymkode: a8a97...af0 0 Siter
psykedeliker Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Min gamle fastlege sa at så lenge han hadde sett meg på venterommet da jeg var der for å bestille time for sykemelding, kunne han datere sykemeldingen fra den dagen. 0 Siter
Lady HM Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har fått sykemelding til søndag 9. August holder det om jeg bestiller time for eventuell forlengelse av sykemeldingen mandag 10. August eller er det for sent? Den nye sykemeldingen gjelder vel fra dagen man er der så det går vel bra? Anonymkode: a8a97...af0 Det er tidsnok 🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden psykedeliker skrev (30 minutter siden): Min gamle fastlege sa at så lenge han hadde sett meg på venterommet da jeg var der for å bestille time for sykemelding, kunne han datere sykemeldingen fra den dagen. Lady HM skrev (29 minutter siden): Det er tidsnok 🙂 Supert takk for svar ☺️ Anonymkode: a8a97...af0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.