AnonymBruker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli Jeg er 30 år og føler at jeg i løpet av perioden hvor jeg ruset meg mister jeg mye muskler. Men nå lurer jeg på om det er beinmassen som blir mindre. Har en tynn mage over men det syntes ikke for beina mine er så små. Har jeg varige men? Jeg spiste vanlig på amfetamin. Anonymkode: 7f52a...f63 0 Siter
Ftss Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli Hvordan sov du da? Om du spiser men ikke sover særlig vil du også miste noe masse. Beinmassen blir mest sannsynlig ikke mindre (iallfall aldri hørt om) men den kan bli porøs/beinskjørhet. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (På 16.7.2026 den 16.19): Jeg er 30 år og føler at jeg i løpet av perioden hvor jeg ruset meg mister jeg mye muskler. Men nå lurer jeg på om det er beinmassen som blir mindre. Har en tynn mage over men det syntes ikke for beina mine er så små. Har jeg varige men? Jeg spiste vanlig på amfetamin. Anonymkode: 7f52a...f63 Jeg synes du bør ta dette opp med legen din. Å ta en undersøkelse for å måle om du ev. har beinskjørhet, gjøres på Reumatologisk avd. og er gjennomført på 10 min. Forutsetning for opprettholdelse av skjelettet, er D-vitamin og kalsium (ofte melkeprodukter og ev. kalsiumtilskudd). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.