Sjø Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli Hvilke ting har du i mestringsplanen din? Eventuelt hvis du ikke har en slik plan hva hjelper deg mest når du har det vanskelig? Jeg tenkte det hadde vært fint med en tråd for å dele tips til ting som hjelper når man har det vanskelig. Jeg har å gå tur, se serie, diamond painting og skrive ned tanker og følelser. 0 Siter
Marye Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli Oppsøke hjelp ved 2 netter uten søvn, ha kontakt med tante over tlf 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli Få tilbake rutinene og stabiliteten jeg hadde før jeg ble "syk" (les: feilbehandlet). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli Det som hjelper meg aller mest er å stå opp samme tid hver dag for å gå på jobb (jobber 50%) samt gå en liten tur i naturen. Det er også positivt for meg å treffe venner eller familie en liten stund. Anonymkode: c215c...fa6 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Sjø skrev (På 16.7.2026 den 21.33): Eventuelt hvis du ikke har en slik plan hva hjelper deg mest når du har det vanskelig? Dette er noe av det jeg oppleverkan hjelpe: Sørge for å få nok søvn og stabilisere mat. Ta meg en dusj (det gir energi å føle seg bra). Skrive for å sortere tanker/følelser. Lage lister over hva som må gjøres og ev. prioritere Lage avtaler med personer en dag eller to frem i tid. 0 Siter
Sjø Skrevet 20. juli Forfatter Skrevet 20. juli Eva Sofie skrev (På 19.7.2026 den 12.07): Dette er noe av det jeg oppleverkan hjelpe: Sørge for å få nok søvn og stabilisere mat. Ta meg en dusj (det gir energi å føle seg bra). Skrive for å sortere tanker/følelser. Lage lister over hva som må gjøres og ev. prioritere Lage avtaler med personer en dag eller to frem i tid. Gode punkter. Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.