AnonymBruker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli Bp2. Jeg sukker, stønner, banner, synger, babler i vei. Til min manns store irritasjon. Jeg klarer simpelthen ikke å "tie stilt". Er dette vanlig ved bedring? Jeg er en stille og rolig dame som lytter mer enn jeg prater til vanlig. Anonymkode: 65c4c...94a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli ISW skrev (21 minutter siden): Kan du være på vei over i en hypomani? Jeg har litt mer energi enn vanlig, men jeg er utmattet, så jeg trenger mye hvile. Har vært litt mer sosial enn jeg pleier (jobber med å komme ut av isolasjonen). Har nettopp økt opp Lamictal. Anonymkode: 65c4c...94a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli Kan du ikke kanalisere det ut i noe kreativt? Bygg lydstudio i kjelleren, så kan du synge og bable så mye du vil uten at det plager noen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli psykedeliker skrev (10 minutter siden): Kan du ikke kanalisere det ut i noe kreativt? Bygg lydstudio i kjelleren, så kan du synge og bable så mye du vil uten at det plager noen. Jeg og mannen min har gått (lette) fjellturer. Munnen går i ett. Jeg er ikke kreativt anlagt. Anonymkode: 65c4c...94a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er ikke kreativt anlagt. Har du i det hele tatt prøvd? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli psykedeliker skrev (3 minutter siden): Har du i det hele tatt prøvd? Jeg tar bilder av naturen da. Det er kreativt? Anonymkode: 65c4c...94a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tar bilder av naturen da. Det er kreativt? Da klarer du å lage en podcast også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli psykedeliker skrev (4 minutter siden): Da klarer du å lage en podcast også. Over mitt lik😉jeg har ingenting klokt å si. Anonymkode: 65c4c...94a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Over mitt lik😉jeg har ingenting klokt å si. I så fall er du i godt selskap, så ingen kommer til å legge merke til det. 0 Siter
nachnoo Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bp2. Jeg sukker, stønner, banner, synger, babler i vei. Til min manns store irritasjon. Jeg klarer simpelthen ikke å "tie stilt". Er dette vanlig ved bedring? Jeg er en stille og rolig dame som lytter mer enn jeg prater til vanlig. Anonymkode: 65c4c...94a Overveiende sannsynlig en hypomani. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli nachnoo skrev (1 minutt siden): Overveiende sannsynlig en hypomani. Sier du det altså...Jeg er mer irritabel enn jeg bruker å være også. Kan det skyldes Lamictal? Anonymkode: 65c4c...94a 0 Siter
nachnoo Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sier du det altså...Jeg er mer irritabel enn jeg bruker å være også. Kan det skyldes Lamictal? Anonymkode: 65c4c...94a Nei. Det skyldes hypomanien. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli nachnoo skrev (15 minutter siden): Nei. Det skyldes hypomanien. Ok! Man trenger ikke å gi beskjed til noe helsepersonell under hypomani så lenge man er medisinert? Litium, Lamictal (Imovane for søvn). Anonymkode: 65c4c...94a 0 Siter
nachnoo Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok! Man trenger ikke å gi beskjed til noe helsepersonell under hypomani så lenge man er medisinert? Litium, Lamictal (Imovane for søvn). Anonymkode: 65c4c...94a Jeg synes det kan være greit å varsle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.