Gå til innhold

Hvordan slutte å "ransake" seg selv og alle ting en har sagt og gjort i fortiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke gjort noe nevneverdig spesielt. Synes bare at "alt"jeg har gjort og sagt er flaut og da spesielt under hypomani og etterfølgende depresjon. Har gått og går i terapi og der ser vi mye tilbake på livet som har vært. 

Anonymkode: 7574c...f9b

Videoannonse
Annonse
FjellOgDalar
Skrevet

Gjort er gjort, og skam hjelper lite når man har passert erkjennelsen av at man har gjort noe dumt. Det er bedre å reflektere over hva man kan lære, og gjøre i framtida. 

AnonymBruker
Skrevet
FjellOgDalar skrev (51 minutter siden):

Gjort er gjort, og skam hjelper lite når man har passert erkjennelsen av at man har gjort noe dumt. Det er bedre å reflektere over hva man kan lære, og gjøre i framtida. 

Godt sagt! Jeg er redd for å treffe på menneskene i helsevesenet tilfeldig"på gata". Den angsten må jeg vel bare tåle.

Anonymkode: 7574c...f9b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...